اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
عبدالحسين بهنام زاده مدیر اجرایی حوزه ی كرخه ي خوزستان طرح احیای اراضی دشت های خوزستان و ایلام موسسه ی جهاد نصر در ارتباط با برنامه ریزی سال 94 برای طرح 550 هزار هکتاری گفت: برای کل حوزه های استان هاي خوزستان و ايلام احداث تا 100 هزار هکتار شبکه ی فرعی پیش بینی شده است. 

او افزود: برای حوزه ی کرخه مقدار 30 هزار هکتار شبکه ی فرعی، 30 هزار هکتار زهکش زیرزمینی و 30 هزار هکتار تجهیز و نوسازی اراضي پیش بینی شده است و امیدواریم با توجه به تخصیص اعتبارات و تامین ماشین آلات مورد نیاز طرح بتوانیم برنامه پیش بینی شده را محقق کنیم.

مهندس بهنام زاده در خصوص دورنما و چشم انداز طرح 550 هزار هکتاری بیان داشت: با توجه به این که اجرای کارهای زیر بنایی داخل مزارع تاثیر به سزایی در ارتقای راندمان آبیاری، افزایش تولید محصولات کشاورزی و کاهش هزینه های تولید خواهد داشت، پیش بینی می شود پس از اجرای طرح افزایش تولید محصولات کشاورزی در استان خوزستان به میزان قابل ملاحظه ای افزایش يابد.

مهندس بهنام زاده مدیر اجرایی حوزه ی كرخه ي خوزستان در خصوص پیش بینی زمان بهره برداری از اراضی تحت نظارت حوزه ی کرخه اظهار داشت: عدم تخصیص اعتبارات در سال های پیش موجب شد تا از برنامه ی پیش بینی شده عقب بیفتیم به طوری که در برخی از پروژه ها که باید به اتمام می رسیدند، تاکنون تنها 60 درصد پروژه اجرایی شده است. در حوزه ی کرخه طبق برنامه ی پیش بینی شده در سال هاي بعد از نظرحجم کار و تعداد قراردادها اميدوار هستيم انشاءاله پایان سال مالي95 13اولویت نخست طرح احیای اراضی در این حوزه به پايان به  رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار