اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
میلاد پربرکت هشتیمن اختر تابناک آسمان امامت و ولایت از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اهواز با جشن و سرور در مناطق مختلف شهر همراه خواهدبود.

به مناسبت میلاد مسعود ولی نعمت ماایرانیان و هشتمین امام و پیشوای ما ، امام رضا(ع) از سوی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی مناطق هفتگانه جشنهایی برپا می شود.

امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری با تبریک به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت گفت: شهرداری اهواز با هدف برقراری ارتباط با شهروندان و همچنین ایجاد فضای نشاط و شادابی در سطح شهر اقدام به برگزاری جشنهایی متنوع ، به مناسبتهای ملی و مذهبی می نماید تا بستر و فرصتی جهت ارتباط موثر و بهتر با شهروندان فراهم گردد که این ارتباط می تواند زمینه را برای آموزش به شهروندان ایجاد نماید.

وی در ادامه گفت: هرچند وظیفه ما برگزاری جشن نیست ولی به پاس همکاری های شایسته شهروندان و اهمیت فرهنگسازی در شهراهواز در تلاش هستیم در تمام مناسبتها جشنهایی را برگزار نماییم. در همین راستا به مناسبت میلاد امام رضا(ع) از سوی معاونت های اموراجتماعی وفرهنگی مناطق جشنهایی برگزار می شود.این جشنها با نام آفتاب مهربانی ازسوی منطقه 1 ، سوم شهریورماه در بوستان شهید هاشمی ، از سوی منطقه 2 سوم شهریورماه در مسجد کوی سیدخلف ، از سوی منطقه 3 سوم شهریورماه در مسجد کوی زرگان ، از سوی منطقه 4 پنجم شهریورماه در بوستان پردیس ، از سوی منطقه 7  پنجم شهریورماه در مجموعه ورزشی کوی رمضان و در نهایت از سوی منطقه 8 چهارم شهریورماه در پارک رشد برگزار می شود.

معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در ادامه در خصوص برنامه هایی که در این جشنها برگزار می شود گفت:این جشنها با برگزاری نمایش ، مسابقه با موضوع آموزش شهروندی ، مداحی ، تواشیح ، سخنرانی و دعوت از خوانندگان استانی همراه خواهد بود. همچنین محوطه برگزاری جشن با بنرهایی در خصوص میلاد امام رضا(ع) مزین خواهد شدو آسمان شهرنیز به همین مناسبت نورافشانی می شود.

آهن جان با بیان اینکه برنامه های ما در ایام میلاد هشتمین امام شیعیان به جشنها خلاصه نخواهد شد افزود:با توجه به اینکه هدف ما از برگزاری این جشنها ارتباط هرچه بیشتر با شهروندان است در حاشیه برگزاری این جشنها 4 ایستگاه نیز مستقر می شوند. درایستگاه آموزش شهروندی با حضور کارشناسان بخشهای مختلف شهرداری محصولات آموزشی توزیع میشود. در ایستگاه سلامت نیز مشاوره سلامت با حضور کارشناسان تغذیه ارائه می گردد. همچنین در این ایستگاه با حضور کارشناسان مجرب مشاوره خانواده نیز به صورت رایگان صورت می گیرد .ایستگاه فرهنگی به توزیع محصولات فرهنگی مبادرت خواهد کرد و ایستگاه ورزشی نیز مسابقات ورزشی را از جمله پرتاب دارت ، طناب کشی ، روپایی و ... در پارک ها و بوستانها برگزار می کند.

معاون شهردار اهواز در پایان تاکید کرد که تمام تلاش من و همکارانم در شهرداری اهواز ایجاد و افزایش احساس تعلق به شهر در میان شهروندان و ارتباط هر چه بیشتر با شهرداری است زیرا در سایه این ارتباط و اعتماد دوسویه است که می توان بسیاری از هزینه های خدماتی شهرداری اهواز را کاهش داد و بودجه را صرف فعالیتهای عمرانی ، فرهنگی و ... نمود که در نهایت سود آن عاید خود شهروندان خواهد شد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار