شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۴۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
شیخ سعادت نیا:
بهمئی در مبارزه با رژیم ستم شاهی خدمات شایانی داشته
شوشان: قربانعلی سعادت نیا عضو شورای شهر اهواز تنها راه حل مشکل پتک جلالی را که مشکلاتی از قبیل فقر مالی و فقر فرهنگی در ان منطقه فراوان است ورود مسئولین استان و رفع چنین مشکلاتی می داند.

وی گفت: بهمئی تاریخ درخشانی دارد، در مبارزه با رژیم ستم شاهی خدمات شایانی داشته و ظلم فراوانی را تحمل کرده است، در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس جوانان بهمئی رشادت های بی نظیری از خود به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مشکل فوق حدود 6 ماه است زندگی را بر مردم روستای پتک جلالی تابعه باغملک سخت کرده است گفت: در چند روز گذشته و بعد از قتل عام روز دوشنبه افراد فراوانی با ما تماس گرفته اند و به خواستار رفع این بحران شده اند.

این عضو شورای شهر اهواز با تشکر از فعالیت های صورت گرفته در راستای تامین امنیت آن منطقه که به صورت شبانه روزی در حال انجام است گفت: گستردگی مشکل به سمتی رفته است که باید مسئولین ارشد استان برای رفع آن فکری اساسی کنند و عمده مشکل بوجود امدن چنین مشکلی فقرمالی و فقر فرهنگی است، در فقر مالی بیکاری دخیل است و در فقر فرهنگی کمبود امکانات و مسائل ارزشی که باید به این منطقه وارد شود و با کمک چنین مهمی به فکر رفع مشکلات باشیم.

وی بیان داشت: نگذاریم بحران بیکاری و فقر فرهنگی و اختلافات قومی چهره این قوم خدوم و ولایت مدار را خدشه دار کند، لذا عاجزانه استدعا دارم، از نماینده محترم ولی فقیه که شخصا به موضوع ورود کند و همچنین از جناب آقای دکتر مقتدایی که با درایت و تدبیر گره گشایی از مشکل فوق نماید، چشم مردم منطقه برای رهایی از این بحران به ویژه بعد از 6 ماه درگیری منتظر عنایت دولت کریمه می باشد.

 سعادت نیا گفت: واقعا جای تعجب دارد که آستانه تحمل مردم به دلیل چنین مسائل پیش پا افتاده ای از بین برود و مشکلاتی بوجود آید که جبران آن قابل مرتفع شدن نباشد و اگر استاندار و حاج آقا موسوی جزایری به این منطقه ورود پیدا کنند و از منطقه بازدید به عمل آورند می شود به رفع مشکلات امیدوار بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اقدام سریع و متفکرانه مسئولین ارشد استان این مشکل مرتفع شود، در غیر این صورت احتمال قتل عام بعدی هم وجود دارد که بسیار ناخوشایند و چهره استان نازیبا می کند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
comment
0
0
comment جایگاه شما دراین ماجرا کجاست،آقای رییس شورا.؟!!!
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
comment
0
0
comment جناب شيخ مگر شما شوراي شهر و يا نماينده باغملك هستيد كه با شما تماس گرفته اند؟يا اينكه شما را با فرماندهي نيروي انتطامي استان يا مدير كل دادگستري اشتباه گرفته اند؟لطفا به موضوعات شهر پر مخاطره اهواز رسيدگي نماييد بهتر خواهد بود
comment
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
comment
0
0
comment با سلام
بله منم کاملا موافق هستم. این حادثه نشان از فقر فرهنگی دارد. البته این موضوع اگرچه بین دو طایفه بهمئی رخ داد اما هرگز ربطی به ایل بهمئی ندارد. گستردگی این ایل از بهبهان- رامهرمز- دهدشت- اهواز و .... بوده است و فرزندان برومند و اساتید و پزشک ها و نخبگان زیادی از دامان این ایل به ایران عزیز معرفی شدند. مسئولین باید به آن روستاها کمک کنند و رسانه ها این موضوع را به پای ایل بزرگ و ریشه دار بهمئی ننویسند.
comment
باغملکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
comment
0
0
comment سلام بر همه
ایل بهمئی ایل مهربانی و دل پاکی و محبته. ایل بهمئی در همه تگناها در کنار ایران و اسلام بوده. انشاا... چنین درگیری هایی دیگر تکرار نشود و در شهر زیبایمان باغملک شاهد نباشیم
comment
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
comment
0
0
comment شمابهتره به مشکلات شهری رسیدگی داشته باشید وبرای مسئولین استانی تعیین تکلیف ننمایید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
comment
0
0
comment بابا ایشان هم یکی از بهمئی های مقیم اهوازست چه اشکال داره ...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
comment
0
0
comment اقای سعادت بهمئی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار