شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۵

در آیین اختتامیه جشنواره استانی شعر جنوب ماهشهر برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش فارس ، در این مراسم که پنجشنبه شب با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شعرا، ادبا و برخی مسئولان محلی برگزار شد برگزیدگان این دوره از جشنواره شعر جنوب به شرح زیر معرفی شدند:

در بخش کلاسیک موضوعی زهرا شعبانی از هندیجان به عنوان رتبه نخست، حسین سنگری از دزفول رتبه دوم، هوشنگ دیناروند و فرهنگ دشتی از آبادان به طور مشترک به عنوان رتبه سوم معرفی شدند.

در این بخش همچنین خیرالله محمدیان از بهبهان، سیده سلیمه موسوی از رامهرمز و حمید زارع از ماهشهر شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش کلاسیک غیر موضوعی سمیرا چراغپور از خرمشهر حائز رتبه نخست و منتصر درویشی از آبادان حائز مقام سوم شد و هیچ شاعری نیز در این بخش حائز رتبه دوم نشد.

در این بخش همچنین حمدالله احمدی از رامهرمز، ایمان عباس‌پی از اهواز و محمد بم از آبادان شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش آزاد موضوعی ثریا عبدی از هندیجان رتبه نخست، احمد دریس' از آبادان رتبه دوم و عفت نظارات از ماهشهر رتبه سوم را از آن خود کردند.

در این بخش نیز علی‌حسن غلامی از هندیجان و علی‌اصغر رضایی گماری شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش آزاد غیر موضوعی حجت‌الله جانبی از بهبهان رتبه نخست، سید حسن موسوی از خرمشهر رتبه دوم و فرشته اقبالی از بهبهان رتبه سوم را به دست آوردند.

در این بخش همچنین لیلا سپهری از بندر ماهشهر، محمدرضا داوودی از رامهرمز و شهرام فروغی‌مهر از اهواز شایسته تقدیر شناخته شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار