شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
آرتی: پرسنل این مرکز با وجود تمام کمبودها، به بهترین شکل و در کمترین سطح به ارئه خدمات پرداختند؛ و اگر چنین خدماتی در جای دیگری ارائه می شد، نشان شجاعت می دادند به پرسنلی که در کمترین سطح در حال خدمت رسانی هستند.
حمید رضا آرتی رییس بیمارستان گلستان اهواز در نشست خبری مدیران مراکز درمانی علوم پزشکی و اصحاب رسانه ضمن اشاره به مدیریت بی نقص علوم پزشکی در این مورد خاص گفت: عملکرد علوم پزشکی در کنترل و مدیریت این بحران بسیار موفق بوده است.

آرتی مدیریت این بحران را یکی از افتخارات بیمارستان و استان خواند و افزود: در فاجعه ی منا 7 هزار نفر تنها به علت کمبود آب می میرند اما در مراکز درمانی استان به خوبی 17 هزار نفر ظرف پنج روز مدیریت می شوند که در کل دنیا بی نظیر است نشان از توانمندی مدیران و پرسنل علوم پزشکی دارد.

وی همچنین کارکنان علوم پزشکی مستحق دریافت نشان لیاقت و افتخار دانست و گفت: پرسنل این مرکز با وجود تمام کمبودها، به بهترین شکل و در کمترین سطح به ارئه خدمات پرداختند؛ و اگر چنین خدماتی در جای دیگری ارائه می شد، نشان شجاعت می دادند به پرسنلی که در کمترین سطح در حال خدمت رسانی هستند.

رییس بیمارستان گلستان اهواز در ادامه در مورد چگونگی رسیدگی به بیماران مراجعه کننده ی دچار مشکل تنفسی ناشی از بارش گفت: در خصوص چگونگی درمان بیماران تنفسی، پروتکل های درمانی مشخصی نوشته و به بیمارستان ها ابلاغ شد که مشخص می کند گام به گام با توجه به وضعیت بیمار، چه مداخله و درمانی صورت بگیرد.

حمیدرضا آرتی در زمینه ی ارائه ی خدمات دارویی بیان داشت: با توجه به بروز این مشکل در دو سال گذشته، نسبت به تامین داروهای مورد نیاز اقدام شده بود و لذا هیچ گونه کمبود دارویی در این زمینه وجود نداشت.

وی افزود: تجربه نشان می دهد احتمال این که در بارش های بعدی در چهار ماه آینده باز هم شاهد بروز چنین مشکلی اما با شدت کمتر باشیم وجود دارد. 


سپیده اسکندری

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار