اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۴۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
رییس دانشگاه آزادخوزستان
بلافاصله بعد از اطلاع از این موضوع نسبت به لغو این تصمیم از طریق ابلاغ به مدیریت واحدمربوطه اقدام گردید.
دکتر شهرام لک دبیرهیات امناء و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گفتگوی اختصای با پایگاه خبری شوشان اعلام کرد: با توجه به سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی و بر مبنای بودجه مصوب سال 94 در نیم سال دوم سال تحصیلی 94 و 95 هیچگونه افزایش شهریه ای نسبت به نیم سال اول سال تحصیلی جاری نداشته ایم.

دکتر لک با اشاره به اینکه واحدهای دانشگاهی استان خوزستان مطابق مصوبات سازمان مرکزی و هیات امنای دانشگاه و نیز بخشنامه های مالی می تواند در صورت لزوم و تایید هیات امناء استان خوزستان جهت رفاه حال دانشجویان شهریه سال آتی را در مقایسه با سال جاری ثابت نگه داشته و یا حتی کاهش دهد.

دبیرهیات امناء و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: این امر با تاکید ویژه ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر میرزاده در یازدهمین جلسه هیات امناء استان خوزستان در تاریخ  4 بهمن ماه سال جاری در راستای رفاه حال دانشجویان و خانواده های آنان و تکریم ارباب رجوع مصوب و به دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ابلاغ گردیده است.

دکتر لک همچنین تصریح کرد:علاوه بر این واحدها و مراکر آموزش دانشگاه آزاد اسلامی در استان خوزستان مطابق روال گذشته در هنگام ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان تنها با اخذ شهریه ثابت نسبت به ثبت نام انتخاب واحد دانشجویان اقدام و در این خصوص با آنان همکاری می نمایند.

دبیرهیات امناء و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در خصوص خبر منتشره شده در برخی از سایت های خبری و فضاهای مجازی مبنی بر دریافت وجه اضافه بر شهریه ثابت توسط واحد امیدیه از دانشجویان عزیز در نیم سال دوم تحصیلی 94 و 95 اظهار داشت: این مبلغ بخشی از شهریه متغیر دانشجویان بوده و از آنجایی که دانشجویان مبلغ پرداختی شهریه متغیر را به پایان نیم سال موکول می کنند واحد امیدیه راسا نسبت به دریافت بخشی از شهریه هنگام انتخاب واحد اقدام نموده که این مهم بدون هماهنگی با مدیریت استان صورت گرفته است.

دکتر لک افزود: بلافاصله بعد از اطلاع از این موضوع نسبت به لغو این تصمیم از طریق ابلاغ به مدیریت واحدمربوطه اقدام گردید. 

دبیرهیات امناء و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در پایان اظهار داشت: هدف کلان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ارتقای سطح کیفی و علمی و پژوهشی و آموزش دانشگاه و ایجاد بستر مناسب جهت تحصیل دانشجویان عزیز در محیطی امن و مدرن و بدون دغدغه می باشد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
comment
0
0
comment وضعیت ارباب و رجوع در واحد اهواز را هم بهتر است بررسی کنید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
comment
0
0
comment با سلام و عرض ادب. با توجه به اینکه شما انسان خوب و مهربان وبا ایمان و با پشتکاری هستید.. لطفا برای اطلاع بیشتر جهت جذب نیروی حق التدریس در دانشگاه های ازاد استان خوزستان بر چه اساسی اساتید را جذب میکنید؟! این اساتید یافامیل یا دوست دوران دانشگاهی یا همشهری مدیر گروه ها هستند...لطفا بررسی کنید به نتیجه خواهید رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار