شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸

ستادبزرگداشت شهادت دکتربهشتی و 72 تن از یاران وفادارانقلاب و هفته قوه قضائیه درسالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزارشد.

فرماندارشهرستان بندرهندیجان در گفتگو با خبرنگارما در مورد ابعاد شخصیت والای شهیدبهشتی پرداخت و گفت:شهید مظلوم آیت الله دکتر شهید بهشتی در زمان حیات خود مظلوم بود و اگر شهادت ایشان نبود جو سازی هایی که دشمنان نظام علیه او کرده بودند در اذهان مخدوش می ماند و هیچ چیزی توطئه های آنها را جز شهادتش روشن نمی کرد.

بهروز فرج اللهی افزود:دکتر بهشتی به فرموده امام راحل (ره) ((به تنهایی یک ملت بود برای ملت))شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی و منشور انقلاب و روشنگری انقلاب و اسلام ناب نقش بسیار مهمی داشت. ثمره خون شهید بهشتی و 72 تن از یارانش انفلاب را بیمه نمود و استقلال، آزادی، امنیت و سرافرازی ایران اسلامی را تحقق بخشید.

فرج اللهی اضافه کرد: به برکت خون شهداء و ایستادگی مردم ولایت مدار هیچ قدرتی در جهان جرأت تعدی و فکر تجاوز به میهن اسلامی را ندارد. پس وظیفه ما پاسداشت و نکو داشت شهادت این بزرگوار و انتقال به نسل جدید می باشد.

فرج اللهی برای هرچه باشکوه برگزارکردن شهادت دکتربهشتی و یارانش و هفته قوه قضائیه پیشنهاد برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی جهت گرامیداشت شهدای هفتم تیر و سخنرانی ،دیدار از خانواده شهداء و جانبازان،ملاقات با پرسنل و قضاوت دستگاه قضایی ، دیدار با امام جمعه شهرستان، مراسم انهدام مواد مخدر مکشوف در هفته قوه قضائیه ،گزارش عملکرد دستگاه قضایی شهرستان به مردم در خطبه های نمازجمعه از جمله پیشنهادات است.

فرج اللهی از زحمات و تلاش های ریاست دادگستری شهرستان هندیجان که به عنوان مدیری متعهد،مردمی ، دلسوز و تلاشگر یاد کرد و از او پرسنل دادگستری تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در ادامه سید محمود هاشمی ریاست دادگستری هندیجان ضمن تقدیر و تشکر از تشکیل جلسه هفتم تیر و گرامیداشت یاد وخاطره دکتربهشتی و تبریک اعیاد شعبانیه برنامه های هفته قوه قضائیه و هفتم تیر شامل: سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، ،اجرای مسابقات ورزشی، علمی و فرهنگی، تخفیف جرایم رانندگی،آزاد سازی موتور سیکلت ها و خودروهای توقیفی فاقد جرایم جرحی و قاچاق و شاکی خصوصی و دیدار از خانواده شهداودیدار با امام جمعه اعلام کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار