شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۷

در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، تبلت ایرانی جی ال ایکس توسط متخصصان شرکت ارتباط همراه گویا اروند وارد بازار خواهد شد .

روح اله خزایی گفت : این شرکت از ابتدای سال 87 در منطقه آزاد اروند تولیدات خود را آغاز کرد که تولیدات لوازم مخابراتی ، الکترونیکی و تولید گوشی تلفن همراه از اولویت های تولید این شرکت به شمار می رود .

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند افزود : این شرکت در حال حاضر حدود 50 مدل گوشی تلفن در بازار ارائه کرده است که با احتساب مدل های قدیمی تر این تعداد به 100 مدل افزایش پیدا کرده است .

خزایی ضمن اشاره به تمرکز این شرکت برای تولید گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید افزود : تاکنون با توانایی متخصصان این شرکت 3 مدل گوشی هوشمند به بازار ارائه شده و بزودی این شرکت تولید انبوه اولین تبلت ساخت ایران را آغاز خواهد کرد .

وی حضور واحدهای تولیدی صنعتی از جمله شرکت ارتباط گویای اروند GLX در کنار سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را مهم ارزیابی و تاکید کرد : برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند مشوقی برای تولید کنندگان فعال در مناطق آزاد کشور در راستای معرفی و ارائه محصولات برای افزایش درآمد این شرکت ها باشد .

وی تصریح کرد : قيمت بسيار مناسب و خدمات پس از فروش گسترده در سطح کشور از مزيتهاي گوشيهاي «جي ال ايکس» در کشور است که به نظر مي رسد مصرف کننده ايراني با اين شرايط بيشتر به سمت خريد گوشيهاي ساخت داخل تمايل پیدا کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار