اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
جدایی سه بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان از این تیم قطعی شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، از باشگاه فولاد خوزستان خبر می‌سد که نعیم سعداوی سرمربی جدید این تیم، بازیکنان فصل گذشته فولاد را به گروه تقسیم کرده است. گروه اول شامل بازیکنانی می‌شود که از نظر فنی مورد تأیید سرمربی بوده و باشگاه باید برای تمدید قرارداد این نفرات اقدام کند، دسته دوم را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که عملکرد فنی آن‌ها در فصل قبل نیاز به بررسی بیشتر دارد و دسته دوم شامل بازیکنانی می‌شود که در تفکرات فنی سرمربی جدید تیم فولاد قرار ندارند.

دسته سوم شامل چند بازیکن می‌شود که اسامی سه نفر از این بازیکنان به‌صورت قطعی مشخص شده است و علیرضا سلیمی، امیرحسین فشنگچی و محمدرضا خانزاده از جمله این بازیکنان هستند که فصل آینده را در فولاد بازی نمی‌کنند.

این بازیکنان می‌توانند بدون مانع قانونی با سایر باشگاه‌ها مذاکره و قرارداد منعقد کنند و فقط نیاز به تسویه حساب مالی با فولاد خوزستان دارند.

لئونارد مساریچ و دورگ کوئه‌ماها از دیگر بازیکنان دسته سوم هستند که پیشاپیش از سوی باشگاه فولاد خوزستان با آن‌ها تسویه حساب انجام شده است و از اسامی سایر نفرات حاضر در فهرست خروجی فولاد نیز احتمالاً تا پایان هفته رونمایی می‌شود، گرچه اسامی این بازیکنان به‌صورت رسمی اعلام نخواهد شد و فقط برای انجام تسویه حساب مالی با آن‌ها تماس برقرار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار