شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
در راستای گسترش تعاملات فی مابین ادارات کل پست و پزشکی قانونی خوزستان نشست مشترک این ادارات با حضور مدیران کل و معاونین پست و پزشکی قانونی خوزستان برگزار شد.

در این نشست که اول تیرماه جاری در اداره کل پزشکی قانونی برگزار شد، مهران حموله مدیرکل پست استان خوزستان نشست های مشترک دو سازمان را در زمینه بهبود روند ارائه خدمات بسیار موثر عنوان کرد و خواستار گسترش همکاری های فی مابین شد.

حموله با اشاره به ارائه خدمت " قبول و توزیع گواهی پزشکی قانونی " توسط اداره کل پست استان خوزستان درخصوص افزایش ساعات حضور متصدیان ارائه خدمت در محل پزشکی قانونی جهت تسهیل و افزایش سرعت ارائه خدمت اعلام آمادگی کرد.

مدیرکل پست استان خوزستان همچنین افزایش تعاملات بین شوراهای حل اختلاف، اداره زندانها و پزشکی قانونی را لازمه ارائه بهتر این خدمت در سطح استان دانست. دکتر حسینی مدیرکل پزشکی قانونی استان خوزستان نیز با تایید لزوم افزایش تعاملات از ارائه مناسب این خدمات توسط پست و تلاشهای صورت گرفته در این بخش از اداره کل پست استان خوزستان قدردانی کرد.

احصای دیگر خدمات قابل واگذاری پزشکی قانونی به پست نیز در این نشست مطرح شد که بحث و بررسی درخصوص آن مورد توافق طرفین قرار گرفته و به جلسات مشترک بعدی موکول شد. 


برچسب ها: مهران حموله ، پست
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار