اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
مدافع تیم فوتبال فولاد که پس از قهرمانی این تیم در فصل سیزدهم لیگ برتر از این تیم جدا شده بود، با قراردادی به مدت یک فصل به فولاد بازگشت.

به گزارش شوشان و به نقل از سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، پس از درخواست سرمربی فولاد و مذاکرات انجام شده بین علیرضا اژدری‌زاده، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان با عبدالله کرمی، قرارداد همکاری به مدت یک فصل امضاء شد و به این ترتیب فولاد خوزستان در مسابقات آینده از حضور این بازیکن بهره می‌برد.

کرمی که در فصل گذشته 2199 دقیقه با پیراهن سپاهان در میادین حضور داشت، سابقه سه فصل عضویت در تیم بزرگسالان فولاد خوزستان را در کارنامه دارد.

رکورد این بازیکن اندیمشکی فولاد در فصل 93-1392 لیگ برتر فوتبال کشور 2250 دقیقه بود. همچنین این مدافع در طول 3 فصل حضورش با پیراهن فولاد در لیگ برتر موفق شد 6 گل برای این تیم به ثمر برساند.

گفتنی است؛ از هفته های گذشته مدیران باشگاه فولاد با درخواست سرمربی این تیم اقدام به تعیین تکلیف قرارداد بازیکنان پیشین و جذب بازیکنان جدید کرده اند و بر این اساس حضور اسماعیل شریفات، مهرداد بایرامی، مهرداد طهماسبی، مهرداد جماعتی، میلاد پاک پرور، محمد اهل شاخه، ماتیاس چاگو، عبدالله ناصری، عبداله کرمی، محمود مطلق زاده و یوسف وکیا در جمع بازیکنان فولاد قطعی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار