شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
 مدیرکل صدا و سیمای خوزستان بر بومی سازی تلاوت های پیش از اذان تاکید کرد وگفت: باتوجه به ظرفیتی که در زمینه های قرآنی در استان وجود دارد، طرح ها و برنامه های قرآنی نباید مختص ماه رمضان باشد.


مسلم رحیمی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از قاریان استان خوزستان اظهارکرد: برگزاری برنامه های جمع خوانی در ایام ماه رمضان از اقدامات شایسته ای است که سه سال پیاپی در سطح استان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای خوزستان برگزار می شود.

وی افزود: برنامه نغمه های قرآنی در شب های جمعه از برنامه های در حال پخش از صدا و سیمای مرکز خوزستان است که امید است بتوانیم با همفکری قاریان برجسته و اساتید قرآنی استان کیفیت این برنامه را ارتقا دهیم.

وی بیان کرد: ضبط تلاوت قاریان برجسته خوزستان برای پخش پیش از اذان از شبکه استانی از برنامه های امسال ماست چرا که در خوزستان ظرفیت های بالای قرآنی وجود دارد.

وی گفت: ضبط تلاوت قاریان خوزستان آغاز شده و در دهه کرامت پخش آن از شبکه استانی آغاز می شود. آیین تقدیر از قاریان و تالیان قرآنی برنامه زمزمه های آسمانی جمع خوانی 30 جزء در 30 شهر خوزستان باحضور جمعی از مسئولان استان در سرسرای شهید زمانی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار و از 46 قاری برتر تجلیل شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار