اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: گرمای شدید در خوزستان 30 میلیارد ریال به شرکت توزیع برق این استان ضرر وارد کرد.

رضا غضنفری بیان کرد: گرمای شدید و بی سابقه در خوزستان که تا 53 درجه رسید باعث شد که 47 دستگاه ترانسفورماتور در این استان آتش بگیرد.

وی با بیان اینکه پیک مصرف برق در استان خوزستان همیشه در نیمه مرداد است گفت: ساعت پیک مصرف روزانه برق از ساعت 12 تا 17 است که بیشتر این مصرف ( 67 درصد) از طریق وسایل خنک کننده انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: اگر مردم روزانه چهار ساعت در مدت یاد شده (زمان پیک مصرف برق) رعایت صرفه جوئی کنند مشکلی بوجود نخواهد آمد و در طول دوران تابستان 20 روز صرفه جویی در مصرف برق انجام خواهد شد.

غضنفری بیان کرد: برای بهینه کردن مصرف برق این شرکت توسط روابط عمومی 460 هزار جزوه مدیریت مصرف برق را تهیه، و در مدارس و ادارات و حتی در بین مردم به منظور آشنایی هر چه بیشتر در نحوه درست مصرف برق توزیع کرده است.

وی عنوان کرد: به منظور کاهش مصرف برق در خوزستان بالغ بر سه هزار و 859 لامپ پر مصرف در سطح این استان جمع آوری شد که با جمع آوری این تعداد لامپ پرمصرف نیم مگاوات برق ذخیره سازی شد.

منبع : ایرنا
برچسب ها: ضرر ، گرمای خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار