شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
 نماینده اهواز ، کارون ، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از بازنشستگان به عنوان سرمایه های معنوی و ارزشمند هر جامعه ای یاد کرد و گفت: در کشور ما استفاده از تجارب بازنشستگان مورد غفلت قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا همایون یوسفی یکشنبه شب در مراسم میلاد باسعادت حضرت رضا(ع) و جشن 80نفر از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان افزود: هرچه بتوان از تجارب ارزنده بازنشستگان و نیروهای کارآزموده استفاده کرد به همان میزان کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در کشورهای توسعه یافته ، بازنشستگان راهبرد اساسی پیشرفت محسوب می شوند و این کشورها بازنشستگان را پس از رسیدن به دوره بازنشستگی رها نمی کننند بلکه با شیوه های درست آنان را در فرایند توسعه دخیل و سهیم می کنند.

نماینده مردم اهواز ، کارون ، باوی وحمیدیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه نباید از کنار تجارب ارزنده بازنشستگان به راحتی گذشت و آنان را در میان مشکلات این دوره خاص تنها گذاشت افزود:متاسفانه مشاهده می شود بازنشستگان در کشور ما در این دوره دچار مشکلات روحی و افسردگی می شوند و دولت نیز کار چندانی برای آنان انجام نمی دهد.

یوسفی تصریح کرد: اگر می خواهیم کشور در ریل توسعه قرار گیرد چاره ای جز بهره گیری از نیروهای انسانی کارآمد و مجرب نداریم.

وی از اشتغال فرزندان بازنشستگان ، به عنوان یکی مشکلات این قشر نام برد و گفت: رونق کسب و کار به تدریج سبب ایجاد امنیت روانی و اجتماعی در جامعه می شود بنابراین باید همه تلاش مسئولان به رونق اقتصادی  معطوف شود و نمایندگان نیز به عنوان خادمان و خدمتگزاران مردم در این راه همراهی موثری خواهند داشت.

این نماینده مجلس درادامه همراهی بیشتر کانون بازنشستگان استان خوزستان را برای رفع مشکلات بازنشستگان را خواستار شد و در ادامه گفت: نباید گذاشت بازنشستگان در برابر کوهی از مشکلات تنها بمانند. 

صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز در این آئین با تبریک سالروز ولادت هشتمین خورشید امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) و تجلیل از شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم ، جانبازان و آزادگان سرافراز گفت: اقتدار و منزلت کشور به برکت مجاهدت ها و مقاومت ایثارگران و خانواده های معظم آنان است.

وی با تجلیل از بازنشستگان ، از آنان به عنوان سرمایه های ارزشمند کشور یاد و ابراز امیدواری کرد در این دوره جدید بتوان از تجربیات و توان موثر بازنشستگان برای گره گشایی مشکلات و خدمت بیشتر به مردم استفاده کرد.

جلیلی ضرورت بیشتر ارتباط با بازنشستگان را مورد تاکید قرار داد و در ادامه گفت: در اتاق مدیر درمان تامین اجتماعی روی شما (بازنشستگان) باز است و پست صوتی اداره نیز برای شنیدن پیشنهادها و گره گشایی ها فعال است.

نصرت الله رسولی رئیس کانون بازنشستگان کارکنان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه خدمت رسمی برای بازنشستگان به پایان رسیده ولی کار خدمت به مردم به اتمام نرسیده است خواستار برقراری ارتباط صمیمی بازنشستگان با این کانون به منظور بهره گیری از نظرها و استفاده از تجارب ارزنده شد.

وی گفت: آنانی که گمان می کنند بازنشستگی پایان راه است سخت در اشتباه هستند ، در کشورهای توسعه یافته از توان و فکر بازنشستگان برای بهبود فرایند توسعه استفاده می شود و کشور ما نیز باید در این راه گام عملی بردارد و به بازنشستگان میدان بدهد.

در پایان این آئین از کارکنان بازنشسته مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان با اهدا لوح سپس و هدیه تجلیل به عمل آمد.

30مرکز درمانی و بیمارستانی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان به 2.7میلیون بیمه شده اصلی و تبعی استان خدمت رسانی می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار