شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: صادرکنندگان نمونه استان با برگزاری مراسمی در روز ملی صادرات (29 مهرماه) مورد تجلیل قرار می گیرند.

امیرحسین نظری با بیان اینکه تلاش می شود تا این مراسم با نوآوری و شیوه جدید در اجرا همراه باشد گفت: روز ملی صادرات یک رویداد و فرصت ویژه در اقتصاد کشور است و می توان با پرداختن به ابعاد تجارت خارجی در این مراسم، بخشی از سیاست ها ازجمله اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشید.

وی صادرکنندگان را افسران عرصه اقتصاد توصیف کرد و گفت: در مراسم روز ملی صادرات در سال جاری از صادرکنندگان نمونه و فعالان بخش صادرات غیرنفتی خوزستان تجلیل به عمل می آید.

نظری افزود: صادرکنندگان ما با وجود مشکلاتی که در حوزه کاری داشته اند توانسته اند با تلاش ، همت و جدیت خود اقدام های موثری در شکوفایی و رونق اقتصاد استان انجام دهند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در ادامه گفت: مراسم تجلیل از صادرکنندگان استان ، محفلی است تا زوایای مختلف عرصه صادرات غیرنفتی استان بررسی شود و برای مواردی مثل رفع موانع احتمالی در مسیر تجارت خارجی بخش خصوصی ، ارایه برخی اقدامات به صادرکنندگان و سرعت در همکاری های بخش دولتی و خصوصی تدابیر جدید اندیشیده شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار