اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۴۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹
 برای نخستین بار در استان خوزستان، اتاق مادر و کودک خرمشهر به منظور فرهنگ سازی در جامعه و ترغیب تغذیه کودکان با شیر مادر راه اندازی شد.

 رئیس مرکز بهداشت و درمان خرمشهر چهارشنبه در آیین افتتاح اتاق کودک و مادر در مجتمع تجاری امام رضا(ع) خرمشهر با حضور مسئولان محلی، هدف از اجرای این طرح را ترغیب مادران به تغذیه نوزادان با شیر مادر عنوان کرد و گفت: با توجه به سیاست و تاکید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بر تغذیه با شیر مادر، فراهم کردن امکانات برای شیردهی در اماکن عمومی ضروری است.

'مهرداد پاریان زیتونی' توسعه اتاق کودک و مادر در اماکن عمومی در آینده نزدیک در نقاط مختلف شهر را یادآور شد و گفت:بزودی اتاق کودک و مادر در اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج)، ایستگاه راه آهن، ترمینال مسافربری، مجتمع کنزالمال خرمشهر افتتاح می شود.

پاریان زیتونی گفت:اتاق کودک و مادر زیر نظر شبکه بهداشت و درمان فعالیت کرده و از سوی کارشناسان بهداشت آموزش های لازم برای ترویج فرهنگ تغذیه کودک با شیر مادر به مادران ارائه می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم این طرح مورد استقبال شهروندان و حمایت مسئولان قرار گیرد و الگویی برای سایر شهرستان ها باشد.

شهردار خرمشهر نیز در این آیین با گرامی داشت فرارسیدن هفته دولت گفت:به منظور ایجاد زیرساخت های بهداشت و درمان شهرداری آمادگی کامل برای همکاری در این زمینه دارد.
محمدعلی دوایی فر افزود:همکاری با شبکه بهداشت و درمان برای راه اندازی اتاق کودک و مادر در اماکن عمومی به خصوص ترمینال مسافری، فرودگاه، ایستگاه راه آهن در برنامه ریزی ها و کارهای شهرداری قرار گرفته است.

در دومین روز گرامیداشت هفته دولت نخستین اتاق کودک و مادر در استان خوزستان و خرمشهر با حضور مسئولان محلی در مجتمع تجاری امام رضا(ع) افتتاح شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
comment
0
0
comment نخستین اتاق مادر و کودک خوزستان سال گذشته در دادگستری آبادان افتتاح شد!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار