شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
 160 نفر از آموزگاران مقطع ابتدایی دزفول که در طرح ها و جشنواره های منطقه ای ،استانی و کشوری مقام کسب کرده اند در آیینی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا ، این پژوهشگران برتر در جشنواره های جابربن حیان ، درس پژوهی ، الگوی مناسب تدریس ، جلوه گاه اندیشه کلاس های چند پایه موفق به کسب مقام شدند.

معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش دزفول چهارشنبه در این آیین که در تالار مهتاب دزفول برگزار شد با اشاره به مردودی 406 دانش آموز مقطع ابتدایی این شهرستان گفت: معلمان باید برای حل این بحران تلاش بیشتری کنند.

سودابه دستی ترک جمعیت دانش آموزی این شهرستان در مقطع ابتدایی را 40 هزار دانش آموز از کلاس اول تا ششم عنوان کرد و افزود:بیش از 6 هزار پیش دبستانی نیز در سال تحصیلی جدید جذب خواهند شد.

وی افزود:2 هزار معلم و کادر آموزشی در مقطع ابتدایی دزفول مشغول به فعالیت هستند که از تلاش همه این نیروها تقدیر می شود . حسن مرتضوی دبیر ستاد پروژه مهر شهرستان دزفول نیز گفت:روحیه تلاش ،همفکری و انسجام باید در کلیه امور زندگی و کاری به عنوان یک الگو مدنظر همکاران فرهنگی باشد.

وی افزود:اقدام خلاقانه و نوآورانه جهت بازگشایی مدارس که نوروز دانش و آگاهی است در دستور کار آموزگاران قرار گیرد و از امکانات موجود جهت هرچه با شکوه برگزار کردن پروژه مهر استفاده شود.

مرتضوی آموزش و پرورش را متعلق به کلیه مردم دانست و گفت:350 واحد آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی دزفول وجود دارد که در پروژه مهر پارسال از بین 40 منطقه و ناحیه استان خوزستان موفق به کسب رتبه سوم استانی شدیم.

دبیر پروژه مهر شهرستان دزفول افزود:آموزگاران باید دانش آموزان را به سوی وضعیت مطلوب زندگی بر اساس نظام و معیار اسلامی سوق دهند .

امیر قاسمی راد آموزگار دبستان گلستان دزفول که موفق به کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی شده نیز به ایرنا گفت:برای اینکه آموزش و یادگیری برای دانش آموزان آسان تر شود برنامه های اندروید و ویندوزی برای آنها طراحی می شود که امسال موفق به طراحی آموزش الفبا برای دانش آموزان شدم و توانستم رتبه نخست کشوری را کسب کنم.

وی افزود:با این طرح امکان آموزش دانش آموزان در کلاس درس آسان تر است و درس سریعتر به دانش آموزان منتقل می شود.

خداداد اسماعیلی آموزگار دبستان شهدای دزفول نیز گفت:امسال در الگوی روش های تدریس استان خوزستان با ارائه طرح آموزش مدارهای موازی و متوازی موفق به کسب مقام برتر استانی شدم.

وی گفت:پارسال نیز در الگوی روش های تدریس موفق به کسب مقام دوم استان شدم. مهدی بدیعی فرد آموزگار دبستان گلستان دزفول نیز گفت:در جشنواره تدریس الگوهای برتر تدریس موفق به کسب رتبه برتر منطقه ای شدم و سال گذشته نیز در درس پژوهی رتبه دوم استانی را کسب کردم.

وی افزود:امسال در طرح جابربن حیان نیز شرکت کردم که رتبه نخست شهرستانی ، استانی و کشوری را بدست آوردم.

مستانه فرامرزی فر مدیر دبستان شقایق دزفول نیز در طراحی پوستر کلاس های چندپایه از جلوه گاه اثر و اندیشه مقام نخست کشوری را کسب کرده به ایرنا گفت: در کلاس های چندپایه هدف شناسایی روش های کارآمد ،توسعه ارتباط با معلمان چند پایه و ایجاد زنجیره برای مدیریت بهتر این کلاس ها می باشد تا معلم از زمان خود بهترین استفاده را برای آموزش بهتر داشته باشند .

مریم آرمان زاده آموزگار کلاس های چندپایه دبستان روشنک روستای قلعه ربع دزفول نیز گفت:طرح تشویقی جدیدی برای کلاس های چندپایه ارائه دادم که طبق آن آموزش بصورت تلفیقی انجام می شود و طبق نظر آموزگار از هر درس یک موضوع انتخاب و تدریس می شود تا بهترین استفاده را از زمان داشته باشیم .

این آموزگار دزفولی که با ارائه این طرح موفق به کسب رتبه سوم استانی و رتبه نخست کشوری شده است گفت:حدود 750 طرح از کل کشور در بخش طراحی آموزش های چند پایه شرکت کردند که حدود 70 نفر از آنها در سه مرحله طراحی آموزشی، تحقیق و طرح بنر موفق به کسب مقام شدند .

مرضیه باباخان زاده آموزگار دبستان فرهنگ دزفول نیز در بخش درس پژوهی موفق به کسب رتبه دوم شده گفت:در بخش تدریس برتر نیز که نمونه ای از اجرای معلم در کلاس درس توسط داوران بررسی می شود موفق به کسب رتبه نخست منطقه و استانی شدم.

 

برچسب ها: پژوهشگر ، دزفول ، تجلیل
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار