شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
وزیر نیرو خطاب به فرزندان شهدای وزارت نیرو :
در دومین یادواره فرزندان شهدای وزارت نیرو ، با اهداء لوح  ازفرزندان شهدای شرکت برق منطقه ای خوزستان قدردانی بعمل   آمد .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، دراین یادواره که به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید حسن عباسپور و 500 شهید همیشه جاوید صنعت آب و برق کشور و با حضور وزیر نیرو و مسوولان لشکری و کشوری درمحل برج میلاد تهران برگزار شد ،  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت فداکاریهای شهدای دوران دفاع مقدس استان خوزستان، از 30 تن از فرزندان شاهد این شرکت تجلیل شد .

در این مراسم وزیر نیرو خطاب به فرزندان شاهد گفت : دوران همرزمان پدران شما در مسوولیت‌های مختلف سپری شده است و این مسوولیت‌ها به شما سپرده خواهد شد ، بسیار خرسندیم که شما به عنوان بهترین کارشناسان و مدیران این صنعت باشید و دیگران نیز شما را به عنوان بهترین نفرات به خاطر داشته باشند .

وی گفت: شما یادگاران شهدا  ، کارشناسان و مدیران آینده صنعت آب و برق خواهید بود و باید با یاد شهدا و استمداد از آن‌ها این مسوولیت بزرگ را به خوبی انجام بدهید.

چیت چیان تصریح کرد: وزارت نیرو این توفیق را دارد که 500 شهید را تقدیم انقلاب کرده و قریب به هزار و 400 نفر از فرزندان شهدا نیز در این صنعت حضور داشته و مشغول به فعالیت هستند و امروزه نیز بسیاری از مدیران این صنعت نیز کسانی هستند که در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس در میدان‌های رشادت ایثار و فداکاری داشته‌اند.

دریادواره فرزندان شهدای صنعت آب و برق کشور, علی سراج همدانی کارمند روابط عمومی شرکت برق منطقه¬ای خوزستان بعنوان نماینده جامعه فرزندان شهدای وزارت نیرو به سخنرانی پرداخت و گفت : صبر و استقامت خانواده¬های شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلی ایمان و ایثار آنان است و راه و روش پدرانمان باید در همه عرصه ها بعنوان سرمایه¬های معنوی جامعه مورد الگو قرار بگیرد و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی ثمره ترویج فرهنگ والای شهادت است.

سراج همدانی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد فرزندان شهدا در وزارت نیرو مشغول به خدمت هستند افزود : با تاسیس «کانون همبستگی فرزندان شاهد وزارت نیرو» در وزارتخانه، می توان از ظرفیت های بالای این قشر در راستای ماموریتهای مختلف وزارت نیرو استفاده کرد.

از نکات قابل ذکر در این یادواره می¬توان به حضور جاسم مشعلی تنها فرزند بانوی شهید حدهن مشعلی از شرکت برق منطقه ای خوزستان، مرثیه سرایی سنایی مداح اهل بیت استان خوزستان و عدم حضور نیروز فریسات فرزند شهید فریسات بدلیل درگذشت نابهنگام وی بیش از رفتن به یادواره اشاره کرد.

گفتنی است حضور فرزندان شهدای شرکت برق منطقه ای خوزستان در این مراسم به همت بسیج و امور ایثارگران و همکاری   روابط عمومی این شرکت انجام گردیده است  .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار