شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان دکتر شریعتی روز تاسوعا در روستای ام الطمیر حضور یافت و در مراسم مقتل خوانی شرکت کرد . 

پس از مراسم روضه روز تاسوعا فرصتی فراهم شد تا مشکلات این روستای ۴۸۰۰ نفره به اطلاع استاندار خوزستان رسانده شود.  دشت بزرگ دهیار این روستا  و کردونی با بیان مشکلات این منطقه مهمترین معضلات روستا را مشکل نبود اب شرب و بهداشتی نبود امکانات ورزشی و اشتغال بیان کردند. 

دکتر شریعتی استاندار خوزستان  در سخنانی در مسجد صاحب الزمان(عج) ام الطمیر با تسلیت روز تاسوعا بر تامین بهداشت و سلامت مردم تاکید کرد و تامین آب شرب سالم را حق مردم دانست .

وی معضل آب شرب و فاضلاب را یکی از مشکلات اساسی استان دانست و گفت : من در مدتی که در تهران حضور دارم در جلسات ریاست جمهوری و معاون اول برای حل این مشکل خارج از بودجه و اعتبارات موجود پیگیر راه حلی اساسی بوده ام .  خوشبختانه همه مقامات پذیرفته اند و در جلسه اخیر نیز به این نتیجه رسیده ایم تا در چند هفته آینده به راه حل مطلوب برای مشکل آبرسانی استان برسیم و موضوع در دستور کار رئیس جمهور قرار گرفته است تا مشکل آب استان و رساندن آب شرب با کیفیت به تمام شهرها امکان پذیر شود.

 استاندار در ادامه گفت: برای حل مشکل این روستا مدیرعامل آب روستایی را موظف می کنم نسبت به رسیدگی وضع  آب شرب  ام الطمیر اقداماتی را انجام دهد.

همچنین با توافقی که با بنیاد مسکن انجام شده مقرر است در روستاهای بالای ۲۰۰۰ نفر جهت بهسازی روستا ها اقداماتی انجام شود که شامل فضای سبز و آسفالت و زمین ورزشی است و برای این روستا بهسازی و امکانات رفاهی در دست اقدام قرار گیرد. 
 
دکتر شریعتی ابراز امیدواری کرد که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام حمایت مالی از طرح های اشتغال زایی در دست اقدام است و با وام های کم بهره مشارکتی اشتغال های کوچک را راه اندازی کنیم تا بخش زیادی از اشتغال خانگی ایجاد شود.

دکتر شریعتی ابراز امیدواری کرد با همراهی مردم فضایی ایجاد شود که با تحولات پس از برجام زمینه ورود‌ سرمایه خارجی را در استان ایجاد کنیم و  باعث اشتغال جوانان شود‌.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار