نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: اقدام رئیس جمهور در عزل وزیر بهداشت و درمان غیرکارشناسی و عجولانه بود.

"> عزل وزیر بهداشت عجولانه بود
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۸

نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: اقدام رئیس جمهور در عزل وزیر بهداشت و درمان غیرکارشناسی و عجولانه بود.

به گزارش شوشان به نقل از فارس، عبدالله تمیمی اظهار داشت: متأسفانه در این اواخر رئیس جمهور با تصمیمات عجولانه خود همه را غافلگیر کرده است.

وی افزود: با توجه به این‌که تا پایان عمر دولت دهم چند ماهی باقی نمانده است، عزل وزیر بهداشت و درمان اصلاً به صلاح مردم و مملکت نبود.

دستجردی فعال‌ترین وزیر کابینه بود

عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مرضیه دستجردی، فعال‌ترین وزیر کابینه دولت دهم از سمت خود به یکباره عزل شد.

وی عنوان کرد: هر زمان با وزیر بهداشت و درمان خواهان برگزاری جلسه در راستای رفع مشکلات شهری و منطقه‌ای می‌شدیم وی با صبر و حوصله جلسه‌ای ترتیب می‌داد و مشکلات و کمبودهای پیش‌رو را با دقت بررسی می‌کرد.

وضعیت بهداشتی و درمانی بلاتکلیف می‌ماند

وی با اشاره به این‌که از این وزیر کارآمد بدون هیچ تقدیر و تشکری خداحافظی شد، گفت: هر شخصی که بخواهد به جای مرضیه دستجردی سر کار بیاید، به پایان دولت دهم می‌رسد و این امر برای جامعه بهداشتی و درمانی کشور مشکل‌ساز می‌شود.

تمیمی در ادامه اظهار داشت: عزل دستجردی بازی کردن با روح، روان، جان و زندگی مردم است و مطمئناً وضعیت بهداشتی و درمانی کشور تا بعد از مسئله انتخابات ریاست جمهوری نیز بلاتکلیف خواهد بود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار