اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
برای تسهیل در فعالیت سرمایه گذاران، معاونت اقتصادی در سه فرمانداری ویژه خوزستان ایجاد می شود.
  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خوزستان گفت:برای تسهیل در فعالیت سرمایه گذاران، معاونت اقتصادی در سه فرمانداری ویژه خوزستان ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا ، سیدعلی بحرینی مقدم روز سه شنبه در نشست سرمایه گذاری و برنامه ریزی شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری افزود:با ایجاد معاونت اقتصادی و تفویض اختیار استاندار خوزستان ، فرمانداران این شهرستان ها بنا به فعالیت خود در حوزه های مختلف از اختیار لازم برخوردار بوده و برای انجام هر کاری منتظر اخذ مجوز از اداره های کل نخواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذار نباید درگیر روند طولانی اخذ مجوز برای سرمایه گذاری باشد ابراز امیدواری کرد با تفویض اختیار به فرمانداران ویژه به عنوان معاون اقتصادی استاندار شاهد رونق بیش از پیش فعالیت های اقتصادی در استان خوزستان باشیم.

بحرینی همچنین افزود:از آنجا که بانک اطلاعات دقیقی در خصوص ظرفیت های برخی شهرهای خوزستان وجود ندارد جمع آوری اطلاعات در سرفصل های خدمات ، صنایع و سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در حال انجام است که این جمع بندی ظرف یک ماه آینده انجام خواهد شد.

بحرینی افزود:بانک اطلاعات ظرفیت و شاخص های سرمایه گذاری شهرهای دزفول ، شوش ، شوشتر ،اندیمشک و گتوند در شمال خوزستان در دست تهیه کارشناسی است.

وی ضمن تقدیر از تلاش فرماندار ویژه دزفول در خصوص جذب سرمایه گذار که فراتر از حوزه وظایف فرمانداری می باشد گفت:در آمایش سرزمینی که انجام شده پتانسیل ها و ظرفیت های خدادادی بخش کشاورزی،باغ هاو گردشگری باید در نمایشگاه های مختلف به نمایش درآید و با فراهم کردن زیرساخت های لازم زمینه فعالیت برای سرمایه گذار فراهم شود تا همگرایی بیشتری بین دستگاه ها ایجاد شود و سرمایه گذار با اطمینان خاطر به این بخش ها ورود کند.

وی با اشاره به ظرفیت دزفول در زمینه های مختلف گفت:این شهرستان ظرفیت های بکر و بی رقیبی در زمینه گردشگری دارد که باید به بهترین نحو در راستای توسعه بکار گرفته شوند.

بحرینی مقدم افزود:در حوزه خیرین نیز شهرستان دزفول پیشتاز است و در آموزش و پرورش و حوزه سلامت خیرین فعالیت های فراوانی انجام داده اند که باید با فعال تر کردن مجمع خیرین ،این حوزه ها را فعالتر کرد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار