شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
شاكيان پرونده سعید طوسی با ارسال نامه‌اي به رئيس قوه قضائيه ضمن اعلام برائت و انزجار از اقدامات اخير شبكه‌هاي معاند...
شاكيان پرونده سعید طوسی با ارسال نامه‌اي به رئيس قوه قضائيه ضمن اعلام برائت و انزجار از اقدامات اخير شبكه‌هاي معاند خواستار پيگيري مجدانه اين پرونده شده‌اند.

 فارس نوشت؛ در اين نامه خطاب به آيت‌ا... آملي لاريجاني رياست قوه قضائيه آمده است:«ضمن اعلام برائت از اقدامات اخير شبكه‌هاي معاند خصوصا بوق فرسوده صداي شيطان بزرگ كه در عداوت بالذات آنها با قرآن ترديدي نيست؛ و نيز ضمن محكوميت هرگونه تحاكم الي الطاغوت و دادخواهي از اجانب كه مع الاسف از سوي چند تن از شاكيان (كه احتمالا به‌علت اطاله صورت گرفته در روند رسيدگي قضائي) سر زده است، ذكر چند نكته را لازم مي‌دانيم.» در اين نامه آمده است:«با احترام نظر به وقايع تاسف بار و لطمات وارده بر بدنه جامعه قرآني كشور و درباره پرونده فردي با شناسه قاري بين‌المللي قرآن كريم كه قلوب بسياري از عاشقان قرآن علي‌الخصوص قلب رئوف رهبرمان را نيز متالم نموده است، ذكر چند نكته را به اختصار لازم دانسته عاجزانه از حضرتعالي درخواست رسيدگي به اين پرونده را داريم.

ما (خانواده يكي از ۳ شاكيان اصلي پرونده در كنار ديگر شاكيان موجود در پرونده) ضمن اعلام برائت از اقدامات اخير شبكه‌هاي معاند خصوصا بوق فرسوده صداي شيطان بزرگ كه در عداوت بالذات آنها با قرآن ترديدي نيست؛ و نيز ضمن محكوميت هرگونه تحاكم الي الطاغوت و دادخواهي از اجانب كه مع‌الاسف از سوي چند تن از شاكيان (كه احتمالا به‌ علت اطاله صورت گرفته در روند رسيدگي قضائي) سر زده است، ذكر چند نكته را لازم مي‌دانيم. اولا قبل از هر كلامي اعلام مي‌داريم كه باتمام وجود معتقد به «حفظ» نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستيم و آن را به فرموده حضرت امام خميني رضوان‌ا... تعالي عليه از اوجب واجبات مي‌دانيم. در اين راه دشمني مان با دشمنان اسلام و انقلاب، دشمني ديرينه‌اي است، چه آن زمان كه در بزنگاه جنگ و دفاع مقدس جانمان، اين كمترين هديه به مقام ولايت را سپر كرديم كه مبادا به اسلام و انقلاب خدشه‌اي وارد شود و چه امروز كه هر زمان نياز باشد تاپاي جان از نظام مقدس جمهوري اسلامي و همچنين از كيان منور قائدنا البصير، مولا و مقتدايمان، مقام معظم رهبري حضرت آيت‌ا... العظمي خامنه‌اي حفاظت و حراست خواهيم كرد. ثانيا ممانعت از ورود عناصر ناصالح و فاسد را به ساحت مقدس فعاليت‌هاي قرآني و فرهنگي در حكومت اسلامي، از مهم‌ترين منويات مقام معظم رهبري دانسته و قويا در اين خصوص معتقديم: يكي از نخستين و نزديك‌ترين مصاديق «حفظ» اين نظام مقدس و آرمان‌هاي والاي آن، مقابله بلكه مبارزه با افراد زياده خواه و متعدي به حدود الهي است. 

هماناني كه بي‌شرمانه در جهت مزيد بلكه احيای مقبوليتشان نزد ديگران از انتساب خود به مسئولان ارشد نظام هيچگونه ابايي ندارند. ثالثا غائله اخير را به نوعي نتيجه تعلل و كم لطفي چندين ساله مسئولان مرتبط با اين پرونده در صدور حكم قطعي مي‌دانيم، پرونده‌اي كه از سال ۹۰، همچنان مفتوح است. در انتها مجددا از آن رياست محترم خواستار رسيدگي دقيق و سريع به پرونده كه موضوعش ربطي به عنوان منتشره توسط معاندين نظام و رسانه‌هاي بيگانه نداشته هستيم و به حكم صادره تمكين كامل خود را نيز اعلام مي‌داريم.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار