بارها گفته ایم مسئولان و مدیران و شاغلین در حوزه بخش خصوصی نباید نسبت به سرنوشت وضعیت مردم سرزمین خود غافل باشند... "> پرواز هواپیمایی نفت را به خاطر بسپار
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷

بارها گفته ایم مسئولان و مدیران و شاغلین در حوزه بخش خصوصی نباید نسبت به سرنوشت وضعیت مردم سرزمین خود غافل باشند...

بارها گفته ایم مسئولان و مدیران و شاغلین در حوزه بخش خصوصی نباید نسبت به سرنوشت وضعیت مردم سرزمین خود غافل باشند. به عنوان مثال در کشورهای خارجی کارتل ها و تراس های بزرگ اقتصادی در قبل از شروع بکار پروژه ها اقدام به اجرای پیوست های فرهنگی و ارائه خدمات اجتماعی می نمایند. در این میان متاسفانه این رویه درست و بجا در میان پیمانکاران بزرگ در پروژه های ملی اجرایی نشده است.

اما شنیدیم در یک اقدام قابل تقدیر و بر اساس آموزه های بلند دین مبین اسلام هواپیمایی نفت که زادگاه و محور فعالیت های آن استان خوزستان است به تازگی با مدیریت مهندس محمود شکرآبی اقدام به رسیدگی به برخی از انجمن های خیریه و مراکز توانبخشی نموده است.

این اقدام در نوع خود کم نظیر در استان باید سرلوحه دیگر فعالان اقتصادی قرار گیرد. چرا که وقتی هواپیمایی نفت دلسوزانه به کمک موسسات خیریه و انجمن های توانبخشی می آید سایر دستگاه ها نیز که پروژه های بزرگ ملی را در استان در اختیار دارند هم باید به فکر ادا کردن دین خود به مردم شریف و خوزستان باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار