اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
فولاد فاتح شهرآورد اهواز / فولاد ۱۰ بازی بدون شکست
فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر کشور با شکست شاگردان پورموسوی، برنده شهرآورد اهواز شد.


تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر کشور با شکست شاگردان پورموسوی، برنده شهرآورد اهواز شد.  این دیدار از ساعت 15 جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر غدیر اهواز برگزار شد.
 
هر دو تیم استقلال خوزستان و فولاد که هفته قبل برابر حریفان خود به برتری رسیده بودند، با روحیه و انگیزه بسیار در شهرآورد اهواز به مصاف هم رفتند. در 15 دقیقه ابتدایی این دیدار دو تیم بازی نزدیک به هم ارائه دادند و خیلی موفق به خلق موقعیت های خطرناک روی دروازه های همدیگر نشدند.
 
در ادامه نیز دو تیم شکل واقعی خود را پیدا کردند و فولاد در دقیقه 40 توسط چاگو صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد که توپ این بازیکن پس از برخورد به تیرک دروازه، به بیرون رفت. در دقیقه 44 نیز روی غفلت مدافعان استقلال خوزستان، پاس سینا مریدی در درون محوطه جریمه به ساسان انصاری مرد 9 گله فولادی ها رسید و او هم موفق به گشودن دروازه شیخ ویسی شد و خود را 10 گله کرد.
 
پس از این گل نیز بیت‌سعید از استقلال خوزستان صاحب یک موقعیت گلزنی شد که به دلیل به هم خوردن تعادلش درون محوطه جریمه فولاد، نتواست تیم خود را به گل تساوی برساند. این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود فولادی ها به پایان رسید.
 
استقلالی ها که می خواستند بازنده این بازی نباشند در دقایق ابتدایی نیمه دوم، حملاتی نصفه و نیمه روی دروازه طالب لو داشتند ولی موفق به گلزنی نشدند. در دقیقه 63 نیز انصاری با انگیزه، یک ضربه فوق العاده به سمت دروازه آبی پوشان داشت که شیخ ویسی توپ ارسالی را به کرنر فرستاد. توپ ارسالی از کرنر نیز پس رسیدن به فولادی ها بازهم روی پای انصاری قرار گرفت که دوباره گلر استقلال خوزستان آن را دفع کرد.
 
در دقیقه 67 نیز عاشوری از استقلال خوزستان بر اثر اشتباه طالب لو، یک موقعیت عالی گلزنی به دست آورد که توپ او روی خط دروازه توسط کرمی، مدافع فولاد دفع شد.
 
در دقیقه 91 نیز محمود مطلق زاده از فولادخوزستان از زمین بازی اخراج شد و فولادی ها سه دقیقه پایانی بازی را 10 نفره ادامه دادند.
 
این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان سعداوی به پایان رسید. فولاد با این نتیجه 19 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.


دیدار تیم های استقلال و فولاد خوزستان از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور با حاشیه هایی همراه بود.
 
حواشی شهرآورد بدون تماشاگر اهواز 

 * این بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر غدیر و در هوای آفتابی برگزار شد.
 
*دو تیم پیش از شروع بازی به همراه یکدیگر عکسی دسته جمعی گرفتند تا اتحاد خوزستانی خود را نشان دهند.
 
*پیش از آغاز مسابقه به دلیل درگذشت حسین کمائی از فوتبالیست های قدیمی خوزستان و همچنین بزرگداشت شهدای حله، یک دقیقه سکوت در ورزشگاه حکفرما شد.
 
*بهمن روشنایی، سرپرست استقلالی ها به دلیل اخراج در بازی مقابل سایپا، از روی سکوها بازی را دنبال می کرد. همچنین رحیم زهیوی، بهترین گلزن آبی پوشان نیز به دلیل محرومیت در جایگاه ویژه حضور داشت.
 
*ارنست ان فور، مهاجم کامرونی فولاد نیز همچنان مانند بازی های قبل به دلیل مشکلاتی ک در قراردادش وجود دارد، از جایگاه تماشاگران بازی را نظاره گر بود.
 
*برگزاری بازی بدون حضور هواداران دو تیم تاثیر خود را روی بازی گذاشته بود، به صورتی که تا دقیقه 35 بازی هیچگونه خطر جدی رو دروازه ها ایجاد نشد.
 
*اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 40 روی دروازه استقلال خوزستان ایجاد شد که طی آن ضربه عبدالله ناصری در بین راه به  ماتیاس چاگو درون محوطه جریمه و سپس به تیرک افقی دروازه آبی پوشان برخورد کرد.
 
*در آخرین دقیقه نیمه اول نیز ساسان انصاری بازهم برای فولاذی ها گلزنی کرد. انصاری در گوشه سمت چپ محوطه جریمه استقلال خوزستان روی حرکت خوب سینا مریدی صاحب توپ شد و با یک ضربه بغل پای دقیق دروازه شیخ ویسی را گشود و خود را 10 گله کرد.
 
*نیمه اول بازی با همین تک گل به سود یاران نعیم سعداوی به پایان رسید.
 
*مهرداد جماعتی به دلیل مصدومیت همچنان غایب فولادی ها بود و از جایگاه تماشاگران نظاره گر کار هم تیمی های خود بود.
 
*قطع بودن آب سرویس های بهداشتی ورزشگاه غدیر مشکلاتی را در سرمای هوا برای خبرنگاران ایجاد کرده بود!
 
*بهمن روشنایی که از جایگاه تماشاگران بازی را دنبال می کرد طی بازی مرتبا با فریادهای بلند با بازیکنان تیمش صحبت می کرد و در مقاطعی از زمان بازی نیز به تصمیمات داور واکنش نشان می داد.
 
*در دقیقه 92 نیز محمود مطلق زاده از فولاد اخراج شد.
 

 




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار