اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
محمدیار ممبینی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان دزفول معرفی شد.
 محمدیار ممبینی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان دزفول معرفی شد.

در آیینی که روز شنبه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد رئیس کل دادگستری استان خوزستان در سخنانی با تقدیر از عملکرد حجت الاسلام صادق ابوهلال رئیس سابق دادگستری دزفول گفت:دستگاه قضایی قوه مستقلی است که در راستای پشتیبانی از حقوق فردی ، اجتماعی و رسیدگی به شکایت ها و تظلم خواهی مردم عمل می کند.

فرهاد افشارنیا با تاکید بر رعایت اخلاق حسنه اسلامی در برخورد با ارباب رجوع و دادرسی ، نظارت بر حسن اجرای قوانین و حفظ سلامت دستگاه قضایی و اجرایی و نیز برخورد قاطع با متخلفان نظم و امنیت افزود:از ریاست جدید دادگستری دزفول انتظار می رود با شناسایی جرائم و تخلفات شاخص این شهرستان در راستای حل آنها با کمک سایر دستگاه ها وارد عمل شود.

حجت الاسلام صادق ابوهلال رئیس سابق دادگستری دزفول نیز در سخنانی به تشریح عملکرد خود در این مسئولیت پرداخت و گفت: در سال 1394 از تعداد 21 هزار و 424 پرونده جزایی و حقوقی تعداد 19 هزار و 24 پرونده مختومه شد.

وی عملکرد دادگاه انقلاب شمال خوزستان را شاخص توصیف کرد و گفت: پارسال 2هزار و 985 پرونده به دادگاه انقلاب شمال خوزستان وارد شده و سه هزار و 38 پرونده مختومه گردید که این موفقیت حاصل تلاش مجموعه کارکنان دادگستری و دادگاه انقلاب این شهرستان بوده است.

وی در خاتمه از مردم دزفول طلب حلالیت کرد و گفت:مسئولیت ریاست دادگستری دزفول را در حد توان خود مراقبت کرده و امانتداری نمودم. محمدیار ممبینی رئیس جدید دادگستری دزفول نیز در این آیین در سخنانی از امنیت اجتماعی و اقتصادی به عنوان زیر ساخت رشد ، توسعه و سرمایه گذاری یاد کرد و گفت:  در این راستا همه دستگاه ها باید در کنار قوه قضاییه وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه دادگستری دزفول با حفظ استقلال کامل و تعامل سازنده در راستای تامین امنیت وارد عمل می شود افزود: این مهم مستلزم برخورد سخت با افراد متخلفی است که مخل نظم و امنیت می باشند.

رئیس جدید دادگستری دزفول بیان کرد:قوه قضائیه با تمام ظرفیت با افراد متخلف و مخل نظم و امنیت برخورد می کند با اینحال رویکرد دستگاه قضائی پیشگیری است.

وی از مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان دزفول خواست در راستای کمک به حل مشکلات مردم دادگستری را یاری کنند.

حجت الاسلام ابوهلال در این نشست به سمت قاضی و مستشار دادگاه تجدید نظر استان خوزستان منصوب شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار