اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
در سفر وزیر صنعت معدن و تجارت به استان خوزستان انجام شد :
وزیر صنعت معدن و تجارت پس از بازدید از واحد های صنعتی شهرستانهای شوش و دزفول از شهرک صنعتی شماره 4 و شماره 3 و شماره 5 اهواز نیز بازدید به عمل آورد .
شوشان: وزیر صنعت معدن و تجارت پس از بازدید از واحد های صنعتی شهرستانهای شوش و دزفول از شهرک صنعتی شماره 4 و شماره 3 و شماره 5 اهواز نیز بازدید به عمل آورد .


به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان : در طی این بازدید ها مرکز خدمات فناوری کسب و کار در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز افتتاح و از شرکت ماشین فولاد جنوب که در ساخت تجهیزات پالایشگاهی فعالیت دارد بازدید شد .


در ادامه مهندس نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت به شهرک صنعتی شماره 3 اهواز رفت و از واحد صنعتی بهسازان جنوب که در زمینه تولید انواع شیر آلات صنعتی فعالیت دارد دیدن کرد.
همچنین مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس در شهرک صنعتی شماره 5 را که در تولید میلگرد فعالیت دارد افتتاح نمود.


سپس ایشان از شرکت ماشین سازی تاشا نیز بازدیدی به عمل آورد . لازم به ذکر است شرکت ماشین سازی تاشا در زمینه تولید مخازن ، مبدل های دارای دایرکولرهای هوایی جهت پالایشگاههای نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت دارد .


هم چنین عملیات اجرایی کارخانه تولید mdf از درخت اکالیپتوس نیز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز می شود.
 گفتنی است از ابتدای سال جاری  تاکنون 111 طرح با 2 هزار و 370 میلیارد تومان اعتبار در خوزستان به بهره برداری رسیده و تا پایان سال نیز 30 طرح دیگر با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار