یکی از مخاطبان به شوشان گفت : چند روز پیش بیمار شده بودم و به پزشک مراجعه کردم و داروهایی را برای من نوشت. پس از مراجعه به داروخانه متوجه شدم دارویی که چندماه پیش خریداری می‌کردم سه‌ برابر شده است... "> تا اطلاع رسانی بیمار نشوید!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۷

یکی از مخاطبان به شوشان گفت : چند روز پیش بیمار شده بودم و به پزشک مراجعه کردم و داروهایی را برای من نوشت. پس از مراجعه به داروخانه متوجه شدم دارویی که چندماه پیش خریداری می‌کردم سه‌ برابر شده است...

یکی از مخاطبان به شوشان گفت : چند روز پیش بیمار شده بودم و به پزشک مراجعه کردم و داروهایی را برای من نوشت. پس از مراجعه به داروخانه متوجه شدم دارویی که چندماه پیش خریداری می‌کردم سه‌ برابر شده است. جالب توجه اینکه هر دارویی در هر داروخانه‌ای یافت نمی‌شود و اگر هم پیدا شود قیمت آن بالاست. کسانی که دچار بیماری دیابت هستند. دارویی که چندماه پیش خریداری می‌کردم سه‌ برابر شده است. جالب توجه اینکه هر دارویی در هر داروخانه‌ای یافت نمی‌شود و اگر هم پیدا شود قیمت آن بالاست.

کسانی که دچار بیماری دیابت هستند، کسانی که ‌ام‌اس دارند، کسانی که دچار بیماری فشار خون و چربی هستند، کسانی که مشکل کبد دارند و هزاران مریضی دیگر چکار باید کنند؟ آیا نباید مریض شوند؟ آیا نباید برای حل این مشکل چاره‌ای بیندیشند؟ دارو مثل موادغذایی نیست که بگویند نمی‌خوریم، اشکالی ندارد.

بهتر است مسئولان و متولیان بهداشت، درمان استان و چاره ای اساسی برای این مشکل کند و دارو طوری عرضه شود که مردم توان خرید آن را داشته باشند و دست دلالان و واسطه گران که سلامت مردم برای آنها کوچک ترین اهمیتی ندارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار