همایش بحران‌های زیست محیطی که مربوط به پدیده گردو غبار واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی (خوزستان) می‌شود، به جای برگزاری آن در اهواز به دلایلی که برای ما پوشیده مانده است در جزیره کیش برگزار شده است... "> ریزگرد در خوزستان همایش در کیش!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۱

همایش بحران‌های زیست محیطی که مربوط به پدیده گردو غبار واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی (خوزستان) می‌شود، به جای برگزاری آن در اهواز به دلایلی که برای ما پوشیده مانده است در جزیره کیش برگزار شده است...

اختصاصی شوشان : همایش بحران‌های زیست محیطی که مربوط به پدیده گردو غبار واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی (خوزستان) می‌شود، به جای برگزاری آن در اهواز به دلایلی که برای ما پوشیده مانده است در جزیره کیش برگزار شده است که ان‌شاءا... مسئولان در این زمینه پاسخ قانع کننده ای داشته باشند.

به گزارش شوشان، دیگر به نظر می‏رسد ریزگرد گاه و بیگاه پدیده‏ای معمول شده است. همچنین آگاهی و اطلاع‌‌رسانی به مسئولان و برنامه‌‌ریزان کشوری در زمینه دامنه خطرات و خسارات ناشی از غبار و اهمیت اتخاذ تصمیمات و برنامه‌ های گسترده داخلی و بین‌‌المللی به منظور کنترل و کاهش زیان‌های گرد و غبار و دستیابی به اطلاعات و داده‌‌های تولید‌شده در خصوص پدیده غبار در جهان و معرفی جایگاه و ارزش سیستم‌های گردآوری، کنترل و پایش پدیده گرد و غبار از دیگر اهداف تعریف شده برای این همایش بوده است.

پدیده ریزگرد که تا یکی دو سال پیش برای برخی از استان ها ناآشنا بود و تنها ساکنان 5 استان جنوبی و غربی کشور با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردند اینک دو سوم استان‌های کشور را درنوردیده و بیش از 21 استان کشور را درگیر خود کرده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار