اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
فرماندار شوش:
فرماندار شوش گفت: تعاونی های مسکن مهر شهرستان که از عملکرد مثبتی در زمینه ی پرداخت اقساط و بدهی به بانک ها و همچنین دارای پیشرفت فیزیکی 50 درصدی بوده اند از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پرداخت تسهیلات 400 میلیون ریالی به بانک مسکن معرفی خواهند ش
فرماندار شوش: پرداخت تسهیلات 400میلیون ریالی به تعاونی های مسکن مهر شهرستان
فرماندار شوش گفت: تعاونی های مسکن مهر شهرستان که از عملکرد مثبتی در زمینه ی پرداخت اقساط و بدهی به بانک ها و همچنین دارای پیشرفت فیزیکی 50 درصدی بوده اند از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پرداخت تسهیلات 400 میلیون ریالی به بانک مسکن معرفی خواهند شد.
برضانجاتی در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان شوش با اشاره به برخی از مشکلات پیش روی مسکن مهر در این شهرستان گفت: خدمات رسانی به مردم ساکن در مساکن مهر یکی از کارهای اصلی همه دستگاه های مربوطه می باشد.
نجاتی گفت: در راستای حل مشکلات باید از تمام ظرفیت و توان شهرستان استفاده کرد و تا قبل از اتمام سال جاری تمامی نیازهای این مناطق از جمله روشنایی،آسفالت،اجرای فضای سبز و جمع آوری زباله ها انجام پذیرد.
وی گفت: انتظار می رود تا همه دستگاه ها در راستای مشکلات زیرساختی مسکن مهر با نگاه مسئولانه اقدام کنند چرا که همه ما باید پاسخگوی مشکلات باشیم.
فرماندار شهرستان شوش اظهار کرد:آن دسته از موضوعات و مشکلات مسکن مهر که از حوزه و توان شهرستان خارج می باشد با هماهنگی های لازم به دبیرخانه ستاد مسکن استان خوزستان جهت ارائه راهکارهای مربوطه انعکاس داده شود.
نجاتی از اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش خواست تا ضمن بررسی عملکرد تعاونی های مسکن مهر شهرستان نسبت به تعیین تکلیف تعاونی هایی که از عملکرد خوبی برخوردار  نبوده و باعث کندی روند ساخت منازل مهر شده اند اقدام کند.
وی گفت: این تعاونی ها ضمن دریافت  اخطار کتبی، تا پایان نیمه فروردین ماه سال آینده فرصت دارند تا نسبت به رفع مشکلات خود اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار