اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

شوشان – منصور فاضلی

همیشه مرسوم بوده که روسایی جمهور دو دوره چهار ساله سکان هدایت قوه مجریه را در دست بگیرند.معمولا در اکثر حکومت های که از چنین پروسه ای برای انتخابات ریاست جمهور بهره می برند این گونه است و به ندرت اتفاق خواهد افتاد تا رئیس جمهوری تک دوره ای باشد.

این روزها که به انتخابات نزدیک می شویم دو عامل مهم دست به دست همدیگر داده تا این مهم برای اولین بار در انتخابات ایران رخ دهد. وعده های تحقق نیافته دولت، انتشار گزارش صندوق بین المللی پول در مورد ورشکستگی بانک ملت و تجارت و عدم اطلاع رسانی آن حداقل تا بعد از انتخابات، محقق نشدن وعده های پس از برجام و وضع تحریم های جدید، نداشتن بودجه کافی در صندوق خزانه جهت اجرایی طرح های عمرانی و نیمه تمام ماندن آنها، استقراض پیش از پیش دولت از بانک ها، عملکرد ضعیف برخی از وزرا در کابینه دولت، مشکلات اساسی که در خوزستان شاهد بودیم و هستیم و پاسخگو نبودن هیچکدام از دولت مردان و شخص رئیس جمهور، ورشکستگی تولید و صنعت و بیکار شدن عوامل و پرسنلی که در این کارخانجات مشغول بوده اند و متعاقب آن طلاق و اعتیاد و آسیب های اجتماعی پس از بیکاری، بطوری که اعلام شد آمار طلاق منبعد ارائه نخواهد شد، رکود بر اقتصاد آشفته ایران و آمار چک های برگشتی در بانک مرکزی، پرداخت نشدن معوقات بانکی بدلیل همین رکود و نبود نقدیندگی در بین مردم و بازار و ..  

و از طرف دیگر مخالفان دولت با بهره برداری از این همه معضلات و مشکلاتی که دولت با آنها به نوعی درگیر است .

طیف مخالف دولت با وعده های جدید و بهره برداری از کاستی های دولت فعلی و محقق نشدن آنچه به آنها وعده داده بود سعی در نشان دادن وعده های که عملی نشدند و در حد حرف باقی ماندند می باشد. بدون تردید اگر رقیب جدی در مقابل روحانی قد علم کند، روحانی قافیه را خواهد باخت و تک دوره ای باقی می ماند. حال باید منتظر ماند و دید تا در آینده اوضاع چگونه پیش خواهد رفت بعید به نظر می رسد روحانی در این چند ماه باقی مانده ید بیضایی از زیر عبایش بیرون بیاورد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار