اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
لفته منصوری

 عنوان یادداشت امروز خود را به احترام ابتکار ارزشمند شرکت کاله اختصاص می‌دهم. امروز ظهر در میدان فرهنگ شهر اهواز پشت کامیونت کاله، تابلوی کوچکی با عنوان «رانندگی من چگونه است؟» و شماره تلفن ۰۲۱-۶۱۹۳۸ را دیدم.

 به این شماره زنگ زدم و پس از گرفتن شماره ۳ داخلی خانمی تلفن را پاسخ داد. لطفاً نظر خودتان را درباره رانندگی رانندگان کامیونت‌های کاله بگویید! من مشکلی در رانندگی کامیونت ندیدم؛ اما تماس گرفتم تا به احترام این ابتکار ساده شرکت کاله تشکر کنم. این ابتکار یک فرهنگ‌سازی در عرصه‌ی پیچیده و درهم‌وبرهم رانندگی ما ایرانیان است.

 موفق شدم در میدان شهید بقایی روبروی ضلع شرقی گروه ملی صنعتی فولاد ایران که امروز ۵ خط تولید آن فعال‌شده و شورونشاط خاصی میان کارگران جاری بود، این خودرو را متوقف کرده و از راننده بااخلاق و مبادی‌آداب آن جناب آقای عچرش خواهش کردم که اجازه بدهند عکسی از او و کامیونش بگیرم.

مهم‌ترین عوامل حوادث رانندگی در ایران شامل چهار عامل انسان، جاده، محیط و وسیله نقلیه است. از همه مهم‌تر انسان یا راننده است. این مخلوق عجیب یا با اعمال قانون و یا فرهنگ‌سازی قابل‌کنترل است. همه می‌دانیم اعمال قانون اثر موقت دارد؛ اما فرهنگ‌سازی و آموزش اثر پایداری می‌گذارد.خواهش می‌کنم با شماره ۰۲۱- ۶۱۹۳۸ تماس بگیرید از شرکت کاله به خاطر این ابتکار آموزشی تشکر کرده و از راننده با اخلاق جناب آقای عچرش راننده کامیونت شماره: ایران ۳۳، ۲۲۴ ع ۸۵ تقدیر نمایید.

باشد که فرهنگ‌سازی و آموزش در زندگی روزمره‌ی ما جاری شود. تا هیچ جهانگردی هنگام مراجعه از ایران به کشور متبوعش از شیوه‌ی بد رانندگی ما ایرانیان خاطره تعریف نکند. تا هیچ جرح و قتلی به دلیل رانندگی ما رخ ندهد. تا بوق‌های کرکننده و سیستم‌های صوتی گوش‌های مردم را نیازارد و ما جامعه‌ی متمدنی باشیم.


برچسب ها: لفته منصوری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار