شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۳

رييس پليس راه خوزستان با اشاره به برگزاري مانور "نوروز بدون حادثه" در اهواز، گفت: سبقت غيرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه و عدم استفاده از كمربند ايمني، خط قرمز پليس راه استان است.

سرهنگ قاسم قدرتي ، اظهار كرد: مانور "نوروز بدون حادثه" امروز، چهارشنبه، 23 اسفندماه، با همكاري، همدلي و انسجام تمامي دستگاه‌هاي مرتبط با ترافيك از جمله اورژانس، هلال احمر، راه و شهرسازي، پايانه‌هاي حمل و نقل و امداد خودرو در كنار پليس با اين هدف برگزار شد كه اين عوامل با تمام توان و امكانات آماده خدمت به مسافران نورورزي هستند.

وي افزود: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، اين مجموعه‌ها با حداكثر نيروهاي خود در سطح جاده‌هاي خوزستان و همچنين استفاده از نيروهاي كمكي به ارايه خدمت در ايام نوروز مي‌پردازند.

قدرتی تصریح كرد: امروز بخشي از توانمندي اين مجموعه‌ها به نمايش گذاشته شد؛ خودروهاي امدادي اورژانس و هلال احمر، گشت‌هاي راهداري، امداد خودرو و ساير تجهيزات و امكانات لازم در مانور نوروز بدون حادثه در معرض نمايش قرار گرفت. خوشبختانه همدلي لازم در اين زمينه بين دستگاه‌هاي مرتبط با ترافيك در سطح استان وجود دارد و اميد است با مستقر شدن نيروها در نقاط حادثه‌خيز و همكاري مردم كه بيشترين نقش را در كاهش سوانح و حوادث ترافيكي دارند، امسال شاهد امنيت پايدار و نوروز بدون حادثه باشيم.

رئیس پلیس راه خوزستان با بيان اينكه در جاده‌هاي استان 90 دستگاه دوربين كنترل سرعت نصب شده‌است، خاطرنشان کرد: پليس راه استان به منظور شناسايي رانندگان پرخطر، 96 تيم گشت را در جاده‌ها مستقر و تيم‌هاي تست الكل، مواد افيوني و روانگردان را به مسيرها اعزام كرده است.

وي خطاب به مهمانان نوروزي و كاروان‌هاي راهيان نور كه استان خوزستان را براي سفر انتخاب كرده‌اند، گفت: انتظار مي‌رود رانندگان با پليس همكاري لازم را داشته باشند و از انجام تخلفات رانندگي جدا خودداري كنند. سوابق و مستندات آماري تصادفات سال‌ها و ايام گذشته نشان مي‌دهد كوچك‌ترين تخلف در رانندگي ممكن است عواقب جبران‌ناپذيري را در بر داشته باشد.

قدرتی تاکید کرد: لازم است رانندگان پيش از آغاز سفر، براي بازرسي فني خودروهاي خود به تعميرگاه‌هاي مجاز مراجعه كنند تا از سالم بودن سيستم كنترلي خودرو از جمله ترمز، فرمان، لاستيك‌ها و همچنين سيستم گرمايشي و سرمايشي آن اطمينان كامل حاصل كنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار