شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۱

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان گفت: شمارش آراء انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سراسر خوزستان در حال انجام است و بیش از 90 درصد حوزه‌های انتخابیه نتایج را اعلام کردند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: شمارش آراء طبق دستورات صادر شده از سوی هیئت اجرایی انتخابات کشور پس از اتمام شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری انجام شده است و این شمارش آراء همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از حوزه‌های انتخابیه اعلام نتایج کرده‌اند، گفت: همه حوزه‌های انتخابیه شمارش آراء را انجام داده و در حال تجمیع آراء انتخابات هستند.

*فرصت قانونی برای شمارش آراء

سادات ابراهیمی با اشاره به بند‌هایی از قانون خاطر نشان کرد: هیئت‌های اجرایی می‌توانند بر اساس مفاد قانون بین دو تا پنج روز آراء هر حوزه انتخابیه را شمارش کرده و اعلام نتایج کنند.

وی با تاکید بر اینکه دقت در شمارش آراء بسیار اهمیت دارد، گفت: تلاش شده است تا در انتخابات دقت و نظارت به بهترین وجه انجام شود و در این باره هیچ قصوری دیده نمی‌شود.

*اعتراض در زمان قانونی انجام شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان گفت: کاندیدایی که از نتایج آراء اعلام شده اعتراض دارند می‌توانند در فرصت قانونی تا دو روز پس از اعلام رسمی نتایج اعتراض کنند.

 

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه تنها در فرصت قانونی می‌توان اعتراض کرد، افزود: تنها در مهلت قانونی مجال اعتراض وجود دارد و به این دلیل باید کوشید تا با استدلال و مدارک قوی اعتراض را وصول کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار