اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
منصور کتانباف با 13 رای شهردار اهواز شد/ محمد عتاب اهوازی سرپرست شد / رییس شورای شهر اهواز: انصراف سید کریم حسینی باعث همدلی در شورا شد / فرماندار اهواز: رای قاطع شورای شهر، پشتوانه شهرداری "کتانباف" است
سرانجام پس از چند روز التهاب در شورای شهر اهواز بر سر انتخاب شهردار ، منصور کتانباف شهردار سابق اهواز به عنوان شهردار منتخب شورای پنجم اهواز...
 


شوشان: سرانجام پس از چند روز التهاب در شورای شهر اهواز بر سر انتخاب شهردار ، منصور کتانباف شهردار سابق اهواز به عنوان شهردار منتخب شورای پنجم اهواز با رای قاطع همه اعضا انتخاب شد. از جمله حاشیه های جالب این نشست ، عکس دسته جمعی و یادگاری همه اعضا با شهردار منتخب و سرپرست شهرداری اهواز بود. 

منصور کتانباف به عنوان شهردار اهواز انتخاب شد

کتانباف در جلسه امروز شورای شهر اهواز، منصور کتانباف با رای اکثریت اعضای شورا به عنوان شهردار انتخاب شد. 

در این نشست که با حضور هر 13 عضو شورا و سرپرست فرمانداری اهواز آغاز شد، منصور کتانباف به عنوان تنها گزینه مطرح تصدی شهرداری اهواز معرفی و در نهایت با انجام رای‌گیری با 13 رای به عنوان شهردار اهواز انتخاب شد. 

همچنین در این جلسه "محمدعتاب اهوازی" به عنوان تنها گزینه برای تصدی سرپرستی شهرداری اهواز از سوی اعضای شورا معرفی و رای‌گیری انجام شد. در پایان فرآیند ر‌ای‌گیری اهوازی نیز با کسب 13 رای به عنوان سرپرست شهرداری اهواز انتخاب شد.

 رییس شورای شهر اهواز: جهت همدلی و تعامل بیشتر شورای شهر

در این نشست فلسفی رییس شورای شهر اهواز ضمن قدردانی از کناره گیری سید کریم حسینی از نامزدی شهردار اهواز ، این اقدام را در جهت همدلی و تعامل بیشتر شورای شهر دانست و امیدوارم زمینه برای کوچکترین اختلاف پیش نیاید.

وی این را هم گفت که اعضای شورای شهر موظف هستند از فرد انتخاب شده در جهت پیشبرد اهداف مدیریتی شهر حمایت کنند.

موسی پور عضو شورا : ما پای عهد خود با مردم ایستاده ایم

موسی پور عضو شورای شهر اهواز با اشاره به اینکه ما پای عهد خود با مردم ایستاده ایم، گفت:شورای شهر شأن نظارتی خود را حفظ می کند.

وی این را هم گفت که غیبت دیروز در راستای انتخاب شهردار به دور از فشارهای سیاسی و لابی گری بود. حتی اگر شهردار به یک جناح خاص منتسب باشد اما هر ۱۳ عضو وظیفه نظارت بر عملکرد وی را دارند. قطعا فداکاری کسانی که باعث ایجاد انسجام در شورای شهر شدند را فراموش نخواهیم کرد.

حسین حیدری: این انتخاب خارج از هرگونه فشار و لابی بوده است

حسین حیدری عضو شورای شهر نیز همدلی موجود در شورای شهر اهواز را در طول دوره شوراهای اهواز بی نظیر دانست و گفت که انتخاب شهردار و سرپرست شهرداری با رأی کامل اتفاقی مهم و بی سابقه است. این انتخاب خارج از هرگونه فشار و لابی بوده است.

فرماندار اهواز: رای قاطع شورای شهر، پشتوانه شهرداری "کتانباف" است

رای قاطعی که آقای کتانباف در شورای شهر برای تصدی شهرداری اهواز کسب کرد، پشتوانه محکمی برای یک حرکت شایسته است. 

اعضای شورا كه برای حضور در جلسه امروز وقت گذاشتند تشكر می‌کنم و انتصاب مديری خدمتگذار، خوش‌نام، كارآزموده و يادگار دوران دفاع مقدس به عنوان شهردار اهواز را به اين اعضا و مردم تبريك می‌گويم. 

به آقای كتانباف، شهردار منتخب نيز تبریک عرض می‌كنم كه توانست رای اجماعی در بين اعضای شورای شهر را كسب كند و اين رای قاطع پشتوانه محکمی برای یک خدمت شايسته است. 

به آقای اهوازی نيز كه با رای قاطع اعضا به عنوان سرپرست شهرداری اهواز انتخاب شد تبریک می‌گويم. اميدواريم آقای اهوازی نيز تا صدور حكم شهردار به فوريت سكان كار شهرداری را به دست بگیرند و اجازه ندهند وقفه‌ای در ارایه خدمات روزمره شهرداری ایجاد شود.

شهردار منتخب اهواز: با همدلی و با سرعتی شتابان جهت توسعه شهر گام برداریم 

منصور کتانباف در صحن علنی شورا: با اجماع نظر کامل شورا تکلیف و بار سنگینی بر دوش من قرار گرفته است. امیدواریم در این مسیر بتوانیم منشا خیر و خدمت باشیم.

از حسن اعتماد شورا برای فرصتی که جهت خدمت در اختیارم قرار گذاشتند، تشکر می‌کنم.

اهواز شهری است که خیلی جای کار دارد و امید است بتوانیم با سرعتی شتابان با کمک مردم در جهت بهبود شهر گام برداریم.

سرپرست شهرداری اهواز: خدمات شهري از بحران هاي شهرداري اهواز است

محمد عتاب اهوازی سرپرست شهرداری اهواز در صحن علنی شورا: انسجام شورا در انتخاب شهردار و سرپرست شهرداری اهواز جای شکر دارد.

دعا می‌کنیم هرچه سریعتر مراحل قانونی صدور حکم آقای کتانباف انجام شود.تا آن زمان بیشتر سعی داریم از شهرداری نگه داری کنیم تا بحرانی ایجاد نشود. 

بحث حقوق و بحث خدمات شهری از بحران های فعلی شهرداری است که در این مدت به جد در این موارد ورود می‌کنیم.

















































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار