شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۰

استاندار خوزستان گفت: در هفته جاری ۸ هزار واحد مسکن‌مهر استان به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۴ هزار واحد مسکن‌مهر دیگر نیز در هفته دولت و تا پایان شهریورماه افتتاح خواهد شد.

سیدجعفر حجازی در کارگروه مسکن عنوان‌کرد: سطح پیشرفت در واحدهای مسکن‌مهر خودمالک و بافت فرسوده خیلی خوب بوده، به طوری که این طرح‌ها با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شده است.

وی افزود: در ارتباط با ایجاد زیرساخت واحدهای مسکن‌مهر میانگین پیشرفت در خوزستان نسبت به کشور خیلی بالاتر است.

استاندار خوزستان بیان‌کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی باید در به پایان رسیدن واحدهایی که پیشرفت ۹۰ درصدی دارند همکاری لازم را به عمل بیاورند.

حجازی تصریح‌کرد: جهت پیشرفت کار و تسریع در به نتیجه رسیدن طرح‌ها باید انگیزه‌ای در تعاونی ها ایجاد شود و لذا از این پس از تعاونی‌های مسکن‌مهر حمایت بیشتری می‌شود.

وی اظهارکرد: متقاضیانی که توانایی ادامه کار را ندارند تا زمانی که جریمه نشده‌اند باید اقدام به فروش اقساطی واحدهای خود کنند، در غیر این صورت متضرر می‌شوند.

استاندار خوزستان خاطرنشان‌کرد: در بخش میزان آورده متقاضیان مسکن‌مهر شهرستان‌ها، دزفول با سهم آورده هر متقاضی ۱۹٫۵ میلیون تومان در جایگاه نخست استان قرار دارد. متوسط سهم آورده خوزستان ۷ میلیون تومان است که این میزان سهم خوبی نیست.

وی افزود: میزان کل سهم آورده مسکن‌مهر که متقاضیان تاکنون پرداخت کرده‌اند ۳۲۳ میلیارد تومان است و سهم آورده بخش دولت نیز ۵ برابر این میزان می‌باشد.

 

حجازی اظهارکرد: از فرمانداران انتظار می رود در اجرای طرح های مسکن مهر تسریع کنند. در صورت همکاری متقاضیان و سازمان‌های مربوطه تا پایان شهریورماه می‌توانیم ۲۲ هزار واحد مسکن‌مهر را افتتاح کنیم و پرونده مسکن‌مهر را تا پایان سال‌جاری ببندیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار