شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۸

روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت : دکتر حسینی معاون سیاسی اجتماعی استانداری که ریاست جلسه فرهنگي – اجتماعي را به عهده داشت با اشاره به غیبت برخی از اعضای کار گروه ، پیشنهاد کرد با توجه به این غیبت ها بقیه مسائل مطرح نشود. وی این را هم گفت که برخی از مدیرانی که نیامده اند عذر موجه دارند اما بعضی ها هم خود را آماده می کنند که بروند چون پایان کار دولت است و می دانند که تغییرات در راه است.

حسینی درباره وضعیت بودجه اوقات فراغت هم گفت همه در جریان هستند که سه چهار ماه اول سال بودجه و اعتباری برای استانها فراهم نیست و سعی شده با استفاده از ظرفیت های موجود استان، در اجرای برنامه های اوقات فراغت وقفه ایجاد نشود.

 

حسینی درباره اردوهای برون استانی گفت: برای این اردوها روزانه دو سالن از قطارهای استان اختصاص می یابد و سهمیه ها به صورت عادلانه میان دستگاه ها توزیع خواهد شد. وی این را هم گفت که به منظور ممانعت از استفاده مکرر برخی از افراد از اردوها قرار شده از این پس افرادی که تحت پوشش این برنامه ها قرار می گیرند با کد ملی ثبت نام کنند تا افرادی که در چند برنامه ثبت نام می کنند به صورت خودکار حذف شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار