شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
اعضای شورای شهر اهواز در نخستین جلسه رسمی شورای چهارم، سیدخلف موسوی را به عنوان شهردار اهواز انتخاب کردند.

شوشان: اعضای شورای شهر اهواز در نخستین جلسه رسمی شورای چهارم، سیدخلف موسوی را به عنوان شهردار اهواز و محمد صفری، را به عنوان سرپرست شهرداری اهواز انتخاب کردند.

به گزارش شوشان ، اعضاء شورای شهر اهواز گزینه های پیشنهادی خود برای شهرداری اهواز را ارائه دادند و پس از رای گیری، سیدخلف موسوی (مدیرکل فعلی تعاون کار و رفاه اجتماعی) را با 14 رای به عنوان شهردار اهواز انتخاب کردند. منصور کتانباف گزینه دیگر شهرداری اهواز توانست 7 رای اعضاء را به خود اختصاص دهد.اعضای شورای شهر اهواز سیدخلف موسوی را به عنوان شهردار اهواز انتخاب کردند.

پس از انتخاب شهردار، اعضای شورا، محمد صفری؛ سرپرست دو دوره شهرداری اهواز را برای سومین بار - تا تایید حکم سید خلف موسوی از سوی وزارت کشور - به عنوان سرپرست کلانشهر اهواز انتخاب کردند. صفری به عنوان تنها گزینه سرپرستی با 17 رای به این سمت انتخاب شد.

لازم به ذکر است در دقایقی از جلسه بحث های تندی بین برخی اعضای شورا در گرفت. اعتراض برخی اعضا به عدم ارائه برنامه از گزینه های شهرداری و بدون مشورت با کلیه اعضا مهمترین نکته این اعتراضات بود. همچنین برخی اعضای شورا اتهاماتی را به یکدیگر روا داشتند که خاطراتی بدی را در ذهن حاضران زنده کرد.

از نکات جالب این جلسه گزینه های مطرح شده از سوی برخی اعضای شورای شهر بودند که حتی خود اعضای مطرح کننده هم به آنها رای ندادند. آقایان احمد پیکری، رضا نگهبان، سیروس نظری، آریا زنگنه و مهراب فلسفی زاده سایر گزینه های مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر بودند.

اولین جلسه شورا به علیرغم اعلان قبلی بر علنی بودن، به صورت نیمه علنی برگزار شد به طوری که تنها خبرنگاران و با مشکلات فراوان در جلسه توانستند حضور پیدا کنند. همچنین اعضاء شورا تصمیم گرفتند پس از این جلسات شورای شهر عصر روز دوشنبه هر هفته برگزار گردد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
1
1
comment لطفا مدرک تحصیلی و ریز نمرات سید خلف و مظفری را به مردم ارایه دهید
comment
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
comment
0
1
comment فقط به مردم نشون مي ديم نه با شما
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
comment
0
0
comment شما که حق انتخاب را از مردم گرفتید و شهردار را در خانه آقای xنظرات وی ارایه نشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار