شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

روزنامه قدس در قالب ویژه‌های امروز سه‌شنبه خود نوشت:

*تبریک فیس بوکی معاون قالیباف به وی

قدس آنلاین: سید محمد هادی ایازی معاون اجتماعی فرهنگی و سخنگوی شهرداری تهران در صفحه فیس بوک خود نوشت: با تشکر از اعضای محترم شورا ... انتخاب فرهیخته بزرگوار محمدباقر قالیباف عزیز را تبریک می گویم

*حمله به پرسنل اورژانس در قائم شهر!

ایسنا: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از ضرب و شتم پرسنل اورژانس 115 استان، توسط افراد ناشناس در ساعت 23 روز16شهریورماه در شهرستان قائم شهر خبر داد و گفت: علت واقعی ماجرا در دست بررسی است.

*گزینه مدیرعاملی ایرنا

فرارو: از طاها هاشمی به عنوان چهره ای که حایز بیشترین رأی برای مدیرعاملی ایرنا شده، نام برده می شود.

*محتوای نامه اوباما به روحانی چه بود؟

ایران هسته ای: یک منبع آگاه در تهران، ضمن تأیید ارسال نامه اوباما به روحانی گفته است: ظاهرا برای آمریکایی ها اصل این نامه مهم تر از محتوای آن بوده است چرا که درون نامه عملا چیزی بیشتر از تعارفات سیاسی وجود ندارد.

*عزلم را دنبال می‌کنند

تسنیم: فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده مبنی بر عزل وی از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به نظر می‌رسد برخی افراد عزل و یا استعفای اجباری من را دنبال می‌کنند.

*دیکتاتوری سیاسی

الف: نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه برخوردها با الهه راستگو دیکتاتوری سیاسی است و با شعار اصلاح‌طلبان کاملاً مغایرت دارد. الهه راستگو عضو اصلاح طلب شورا، به محمدباقر قالیباف رای داده است.

*واکنش مسجد جامعی به اظهارات راستگو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده دیدار یا گفت‌وگویی با الهه راستگو نداشته‌ام ضمن اینکه استفاده از کلمه‌ای مانند «خائن» در ادبیات من جایی ندارد.

*روحانی مخالف فراکسیون حامیان دولت

کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی شایعه تشکیل فراکسیون حامیان دولت را رد می‌کند و می‌گوید: رئیس‌جمهور هم با تشکیل این فراکسیون موافق نیست.

*عارف به دنبال روزنامه

مهر: مدیر روابط عمومی دفتر محمد‌رضا عارف گفت: عارف بنا دارد روزنامه امید ایرانیان را با رویکرد جامعه مدنی تاسیس کند.

* تکذیب صفحه زنگنه در فیس‌بوک

روابط عمومی وزارت نفت، صفحه منتسب به زنگنه در فیس بوک را تکذیب کرد.

*صفحه وزیر غیرواقعی است

قدس آنلاین: روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: صفحه ایجاد شده در شبکه‌های اجتماعی به نام دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات غیرواقعی است.

شوشان: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار