شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱
شهردار جدید اهواز با نگاهی فراقومیتی انتخاب شده است

سخنگوی شورای شهر اهواز گفت: شورای شهر اهواز با هیچکس پیمان برادری نبسته و مبنای برادری در شورا، خدمت به بهترین شکل برای مردم اهواز است.

هوشنگ شیرمردی اظهار کرد: سید خلف موسوی شهردار منتخب شورای شهر اهواز مدیری لایق با سابقه درخشان و از سرمایه های ارزشمند استان دانست که با سابقه فرمانداری چند شهر مختلف استان را داشته و به عبارتی امتحان خود را پس داده است.

شیرمردی افزود: افرادی مثل موسوی با سابقه ایثارگری در جبهه های دفاع مقدس و خدمت در دوران سازندگی، قطعا با عملکرد صحیح و مساعد منشا خیر و برکت برای شهر اهواز خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار در مدت زمان کم و در اولین جلسه شورای شهر یک کار مثبت و انقلابی به شمار می رود، گفت: بعضی اعضا در شورای شهر اهواز ممکن است با افکار و اندیشه های گزینه های دیگر بیشتر آشنا بودند که این کاملا طبیعی است که به آنها رای بدهند ما هم تمام آرا و نظرات را محترم می دانیم ولی درآخر باید یک نفر انتخاب می شد.

شیرمردی ادامه داد: شورای شهر اهواز با هیچکس پیمان برادری نبسته و مبنای برادری در شورا، خدمت به بهترین شکل برای مردم اهواز است ضمن اینکه هرگاه کم کاری در این خصوص مشاهده شود صاحبان رای موافق، اولین کسانی خواهند بود که در مخالفت با شهردار موضع خواهند گرفت.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
حقیقت طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
comment
0
1
comment انتخاب افرادی برای شورا که کار اجرایی نکرده و پروژه های بزرگ انجام نداده و با بزرگان مدیریت اجرایی کشور کار نکرده و سفر خارج نداشته و یا اگر داشته اند نگاه موشکافانه تخصصی نداشته و در کارگاه های آموزشی بین المللی خارج از کشور شرکت نکرده و با مفهوم واقعی الفاظ دقیق، سریع، پرکار، منظم، فنی، محیط زیست ،اقتصادی آشنایی نداشته و تا به حال یک برگ کار کارشناسی واقعی انجام نداده اند ، وضعیت شهر و شهرداری و شورا همین خواهد بود که می بینیم .
آقای شیر مردی به ما بگویید با کدام مدیر بزرگ کشور کار کرده اند و تا به حال مدیر یت چند نفر را برعهده داشته اند که می توانند اینها را متوجه شوند؟!!!
راستی از باغ های کرمان چه خبر؟
comment
وجدان بیدار آدمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
comment
0
1
comment آقای شیر مردی حداقل به پیشینه تحصیلی و دانش تخصصی خود احترام بگذارید... من و شما، دیداری همدیگر را میشناسیم.علوم اجتماعی چه ربطی به علم نجوم دارد؟؟؟ چیزی رابیان نکنید که نتوانید از آن دفاع کنید و باعث کسر شان علمی تان...در ضمن به شعور همشریان خود توهین نکنید...ایشان نه دانش حوزه مدیریت شهری را دارند و نه تجربه لازم را ، پس توصیه بنده بشما اینست با طناب پوسیده دیگران، بدرون هیچ چاهی نروید...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار