اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
شرکت برق منطقه ای خوزستان یکی از پنج شرکت برتر در استقرار موثر و بهینه مهندسی ارزش ( تکنیک مدیریتی بهینه کردن اجرای پروژه ها در سه مقوله کاهش هزینه ها، کیفیت و عملکرد آن و کاهش زمان اجرا) شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، مهندسی ارزش کوششی سازماندهی شده از گروهی افراد موثر و آگاه به موضوع و ذی نفع جهت تجزیه و تحلیل منظم جنبه های مختلف پروژه، تعیین روش ها و شیوه های مناسب تر و بهبود مستمر پروژه در مراحل مختلف چرخه ی حیات آن می باشد.

این علم به عنوان یک فناوری شناخته شده در کشورهای پیشرفته جهان برای بهینه کردن سرمایه گذاری، افزایش ارزش تولید و کاهش هزینه های غیرضروری پروژه به کار می رود.

از آنجایی که شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، عهده دار اجرای پروژه های عظیم، تخصصی و پیچیده به منظور تامین و انتقال انرژی الکتریکی مطمئن برای مشترکان و همچنین بهبود شبکه های موجود و تلاش در ارتقا و کارایی خدمات است، استفاده از روش مهندسی ارزش در پروژه های با ارزش سرمایه گذاری مشخص را در دستور قرار داده بود.

به واسطه استقرار موثر و بهینه مهندسی ارزش در این شرکت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر با اهدای لوح تقدیری به مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، کسب رتبه یکی از پنج شرکت برتر در استقرار مهندسی ارزش را اعلام و از تلاش های صورت گرفته تشکر و قدردانی کرد.

اردیبهشت ماه گذشته نیز، شرکت برق منطقه ای خوزستان یکی از ده شرکت برتر در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) شده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار