اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
شوشان خرمشهر:تیاتر بینایی به کارگردانی محمد رسائلی و نویسندگی مجید کاظم زاده مژدهی از  رشت در تالار خلیج فارس خرمشهر بر روی صحنه می رود.
جشنواره تئاتر فتح خرمشهر میزبان گروه های مختلف تئاتر از سراسر کشور است و تئاتر بینایی از رشت مجوز حضور در این جشنواره را به خود اختصاص داده است.
محمد رسائلی کارگردان تیاتر بینایی در گفتگو با خبرنگار شوشان گفت: تئاتر بینایی،  داستان دو برادر با یک اسم است که از دو مادر هستند که در دهه 60 در یکی از روستاهای گیلان زندگی می کردند و یکی از آن دو تصمیم مهاجرت به پایتخت را میگیرد و مشکلات بسیار زیادی در مسیر رسیدن به اهدافش برخورد می کند و پس از سالها برادری که به جنگ رفته است برای درمان به تهران می رود و طی رخدادی یکدیگر را پیدا میکنند و زندگی آنها دست خوش تغییر و تحولاتی مثبت توسط یکدیگر میگردد.
کارگردان تئاتر بینایی ادامه داد: درون مایه ی متن بینایی از هم گسیختگی جوانان در دوره ای را نشان میدهد که دغدغه و سودای پیشرفت را در سر دارند و بخاطر این دغدغه سفر می کنند تا دستاوردهای بهتری را بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی و اجتماعی زمان خود کسب کنند.
وی ادامه داد: متن بسیار رئال ، در فضای خانگی و شرایط بسیار عرفانی و روحانی طراحی شده است.
رسائلی با اشاره به پنجمین دوره شرکت در جشنواره تئاتر خرمشهر گفت: مردم منطقه آزاد اروند چه آبادان و چه خرمشهر حقی بیشتر از آنچه که هست دارند ، ای کاش می توانستیم با همکاران هنرمندان ،قدمی بزرگ برای این منطقه برداریم، چرا که مشکل بی آبی در منطقه دغدغه ای برای ما هم بود، اما امیدواریم با کار فرهنگی و هنری گوشه ای از مهمان نوازی و خونگرمی  این منطقه را جبران کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار