اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
شوشان خرمشهر:پژمان شاهوردی از بروجرد چند ماهی عاشق را به اجرای خیابانی جشنواره فتح خرمشهر آورد.
وی در خصوص ماهیت داستان چند ماهی عاشق گفت: در عملیات کربلا 4 غواصی  بروجردی بود که در کودکی از آب میترسید، اما در زمان جنگ و روزهایی که بسیاری از مردم به جبهه های جنگ میرفتند ،غواص بروجردی نیز، تصمیم گرفت تا با ترس های خودش مقابله کند، ضمن مخالفت همه ی اطرافیان که نسبت به ترس و فوبیای او مطلع بودند، به جنگ رفت و در عملیات کربلا 4 با دست بسته غرق ، و به شهادت رسید.
شاهوردی گفت: وقتی که شهید مرتضی حسینی را تفحص کردند، و به بروجرد برگشت، وارد زندگیشان شدم، تحقیق کردم و نسبت به آن دینی داشتم که باید ادا می شد، سعی کردم با به تصویر کشیدن آن در قالب یک تئاتر خیابانی این دین را ادا کنم.
وی ادامه داد: در تئاتر چند ماهی عاشق، تصویر و روایت گری مکمل یکدیگرند و سعی کرده ایم، به دور از شعار زدگی و کلیشه ها نگاه جدیدی به تئاتر خیابانی داشته باشیم.
پژمان شاهوردی در خصوص تجربه هایش از حضور در این جشنواره گفت: کار ما 5 بازیگر دارد و این پنجمین باری است که به فتح خرمشهر می آیم.
وی ادامه داد: اگر به لوگوی جشنواره دقت کنیم و نسبت به فراخوان جشنواره مان دقت کنیم میتوانیم کارهایی در خور شأن این جشنواره ارائه دهیم، چرا که ماهیت جشنواره فتح خرمشهر مشخص است. اما متاسفانه هدف گذاری  مشخصی ندارد، چرا که من برخی کارهای شهروندی با موضوعیتی متفاوت را در مجموع کارها میبینیم که وجه اشتراکی با خرمشهر، فتح  و جنگ ندارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار