اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
شوشان خرمشهر امروز در گفتگو با امیر سامری عضو شورای اسلامی شهر در خصوص دو موضوع مدارک تحصیلی مشاور و معاون شهردار و علت غیبت اعضا در جلسات گفت و گو کرد.
شوشان خرمشهر :شوشان خرمشهر امروز در گفتگو با امیر سامری عضو شورای اسلامی شهر در خصوص دو موضوع مدارک تحصیلی مشاور و معاون شهردار و علت غیبت اعضا در جلسات صحبت کرد. 
سامری در مورد غیبت اعضای شورا در جلسات اخیر گفت:
بحث انتخابات هیئت رئیسه و لابی های پشت پرده همه جا هست و اینکه اعضا بخواهند قبل از جلسات به یک اجماع برسند خواستی طبیعی است.
از رئیس فعلی شورا گله مندم که چرا اجازه نمی دهد اعضا به جمع بندی برسند و بعد جلسه برگزار شود.
در جلسه ی اولی که تشکیل شد بنده اولین کسی بودم که در محل حاضر شدم و شخصی را به عنوان گزینه ی ریاست در نظر داشتم اما به هیچ عنوان نمیدانستم آن شخص انتخاب خواهد شد یا نه.
بعد از حضور چند عضو و بعضی از اصحاب رسانه،یکی از دوستان به عمد  با این قصد که جلسه از رسمیت بیفتد،ترک جلسه کرد و در آن لحظه احساس کردم به من توهین شده.
تا زمانی که در مورد تعیین رئیس جدید به جمع بندی نرسیم من در جلسات شرکت نخواهم کرد.
این عدم هماهنگی ها به دستگاه های دولتی و شهرداری منتقل خواهد شد و این به نفع هیچ کس نیست.

از سامری عضو شورا در مورد مدرک تحصیلی،یکی از مشاورین شهردار و سرپرست یکی از معاونتها سوال کردیم،در این مورد پاسخ داد:
در مورد مشاور شهردار سوال کردم گفتند الان دانشجوی یکی از دانشگاه هاست و از ایشان خواستم مدارک مستند دانشگاه را بیاورند و در صورتیکه به نتیجه ی قطعی رسیدم به رسانه ها اطلاع خواهم داد.
 البته لازم میدانم که بگویم در مورد مشاورین با شهردار صحبت شد و گفته شده که مشاورین بار مالی به شهرداری متحمل نمیکنند و هیچ سند مالی مبنی بر اینکه مشاورین حقوقی دریافت میکنند موجود نیست.
در مورد مدرک معاون شهردار اطلاعی ندارم اما قطعا پیگیری میکنم.
 از نظر من بسیار بعید است که چنین موضوعی صحت داشته باشد زیرا مدارک تحصیلی معاونتها باید استعلام شود و اگر چنین اتفاقی نیفتاده یک ضعف است و کسی که مجوز را صادر کرده باید پاسخگو باشد.
هر چند آرامش شهرداری یکی از اولویتهاست و تجربه را اولی بر تحصیلات میدانم اما اگر خبر منتشره در مورد مدرک سیکل معاون شهردار صحت داشته باشد قطعا در چارچوب قانون پیگیر خواهم بود.
قبلا هم گفته ام شاید در کار نظارت ما ابزاری چون استیضاح وزرا توسط نمایندگان را نداریم،اما از ابزار رسانه ای استفاده میکنیم و واقعیتها را به مردم اعلام خواهیم کرد.

شوشان خرمشهر:
1-حق پاسخگویی برای افرادی که در متن اشاره ای به نام یا عنوانشان شده، محفوظ است.
2-بر اساس اخرین مدرک موجود در شهریور ماه سال جاری،مشاور شهردار،تحصیلات پیش دانشگاهی را تا این تاریخ به اتمام نرسانده است.
3- این پایگاه خبری خود را ملزم میداند در صورت ارائه ی هر مدرکی که خلاف موارد گفته شده را ثابت کند،آن را به اطلاع عموم برساند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار