شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱
:رایزنی های بسیار گسترده ای از طرف جریان های سیاسی و نخبگان خوزستان برای معرفی اسامی پیشنهادی به وزارت کشور برای استانداری خوزستان صورت گرفته است ولی این رایزنی ها به دو دلیل تاکنون نتیجه ای در برنداشته است.

شوشان : سایت رهیاب نیوز نوشت: در حالی که این روزها خبر انصراف برخی از نامزدهای استانداری خوزستان به گوش می رسد شایعه ای دهان به دهان در شهر در حال چرخیدن است.

شایعه ای که در صورت وقوع یک سورپرایز واقعی برای سیاسیون خوزستانی خواهد بود که شاید تا مدت ها عده ای از آن ها را در کما نگه دارد.

موضوع از این قراراست که روز گذشته در خصوص آخرین وضعیت انتخاب استاندار خوزستان در دولت یازدهم اظهار داشت:رایزنی های بسیار گسترده ای از طرف جریان های سیاسی و نخبگان خوزستان برای معرفی اسامی پیشنهادی به وزارت کشور برای استانداری خوزستان صورت گرفته است ولی این رایزنی ها به دو دلیل تاکنون نتیجه ای در برنداشته است.

وی افزود:دلیل اول اینکه برخی از افراد پیشنهادی از پذیرفتن این پست امتناع کرده اند که غالب این افراد سوابق مسئولیت کشوری دارند دومین دلیل مربوط به معرفی افراد ضعیف یا کسانی است که شروط رئیس دولت را برای قرار گرفتن در جایگاه نماینده دولت در استان ندارند.

این منبع مطلع گفت:همزمان با این تحولات رایزنی های گسترده ای نیز طی دوهفته اخیر برای ابقای استاندار فعلی خوزستان صورت گرفته است حتی شخص حجازی نیز جلساتی با برخی از اعضای هیات دولت داشته است، با این تفاصیل شانس وی برای ابقا در این جایگاه قطعا فراتر از گذشته است، ضمنا حجازی سابقه مدیریت در دوران اصلاحات را نیز در کارنامه دارد و اصولا مدیری نیست که خود را درگیر موضوعات جریان های سیاسی و حاشیه ای کند وسعی کرده هر طور شده چهره خود را فراجناحی جلوه دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار