اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷
دزفول - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گتوند گفت: راه ارتباطی 2 روستای آبید علیباز و آبید حاجی بابا در بخش مرکزی گتوند که بر اثر بارندگی و بالا آمدن رودخانه فصلی مسدود شده بود، بازگشایی شد.
علی محمد زاده  افزود: پس از بالا آمدن آب در این نقطه برای جلوگیری از حوادث احتمالی با علائم هشدار دهنده و راه بند لوله ای راه ارتباطی روستاهای آبید علیباز و آبید حاجی بابا مسدود شدند.

وی اظهار داشت: نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پس از فروکش شدن سیلاب و قطع بارندگی عملیات بازگشایی مسیر اصلی این روستاها را شروع کردند و پس از دقایقی این محور به طور کامل باز شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گتوند افزود: هم اکنون تردد وسایل نقلیه در این مسیر امکان پذیر است.

وی گفت: بارندگی شدید در جاده کوهستانی کیارس در بخش مرکزی این شهرستان موجب ریزش کوه شده بود که بلافاصله توسط نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای پاکسازی شد.

** امداد رسانی به هشت خانوار عشایری گتوند 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند گفت: هشت خانوار عشایر در حوالی روستای آب تاسوله بخش مرکزی این شهرستان در بارندگی امروز دچار آبگرفتگی شدند که توسط نیروهای هلال احمر به آنها امدادرسانی شد.

حمید محمدپور افزود: برای پوشش چادر این خانوارهای عشایری با کمک امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند نایلون پلاستیکی توزیع شد. 

وی اظهار داشت: قرار است روز دوشنبه اقلام امدادی بین این خانوارها توزیع شود.
آبگرفتگی معابر و خیابان ها ناشی از بارندگی شدید امروز در گتوند تردد را برای برخی از شهرها و روستاهای این شهرستان با مشکل مواجه کرد.

گتوند از شهرستان های حادثه خیز در شمال استان خوزستان واقع شده است.
ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار