اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۳۱ هزار داوطلب در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۸، گفت: روز دوشنبه، ۱۲ آذرماه آخرین مهلت ثبت‌نام در این آزمون خواهد بود.
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در روز جمعه سوم اسفند برگزار می شود.

وی افزود: ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ از ۶ آذر ۹۷ آغاز شده است و در روز دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ پایان می‌پذیرد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

توکلی یادآور شد: به تمام داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت‌نام هستند، اکیدا توصیه می‌شود که با مراجعه به سایت سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام حداکثر تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۳۱ هزار و ۶۸۸ داوطلب نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار