اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد:
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع بارش شدید در سطح استان در بازه‌ای کمتر از 12 ساعت خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که امروز (7 بهمن‌ماه) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سامانه بارشی قوی در حال وارد شدن به خوزستان است و اکنون بارش پراکنده در برخی نقاط آغاز شده است. امروز بارش‌های پراکنده خواهیم داشت و مجموع بارندگی در مناطق شمالی حدود 20 تا 30 میلی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از اواسط فردا تا صبح روز سه‌شنبه هفته جاری در بازه زمانی کمتر از 12 ساعت، بارش‌های شدید خواهیم داشت که در مناطقی از جمله شمال اندیمشک 150 میلی‌متر و شمال دزفول تا تاراز 150 میلی‌متر پیش‌بینی شده است. اوایل صبح روز سه‌شنبه بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: علاوه بر اینکه بارش در بالادست خوب خواهد بود، بارش در پایین‌دست نیز خوب پیش‌بینی شده است و میزان بارش در اهواز 20 تا 25 میلی‌متر خواهد بود.

سبزه‌زاری با بیان اینکه در ایلام و لرستان نیز بارش خوبی پیش‌بینی شده است، گفت: روز سه‌شنبه سیلاب از استان لرستان وارد خوزستان می‌شود. همچنین در کهگیلویه و بویراحمد بارندگی خوبی پیش‌بینی شده است که در این زمینه نیز باید تمهیدات لازم در رامشیر اندیشیده شود. 

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به احتمال وقوع طوفان در جنوب و مرکز خوزستان، گفت: فردا سرعت وزش باد در جنوب و مرکز استان خوزستان بالا خواهد بود. متوسط سرعت باد در این مناطق 10 تا 12 متر بر ثانیه و  تندباد 16 متر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود. 
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار