شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
در شهر اهواز هنرمندان زيادي داريم كه بي ادعا مشغول فعاليت هستند و اين ظرفيت بالايي براي مديريت فرهنگي شهر است
شوشان: شهردار منتخب اهواز گفت: براي سامان دادن به اوضاع فرهنگي و هنري شهر به دنبال تاسيس سازمان فرهنگي و هنري در كلانشهر اهواز هستيم.

به گزارش مهر، سيد خلف موسوي پیش از ظهر شنبه در ديدار جمعي از هنرمندان اهوازي با بيان اينكه بعد از انقلاب كارهاي عمراني زيادي در شهرهاي مختلف به ويژه مناطق محروم صورت گرفته است، عنوان کرد: متاسفانه در مديريت فرهنگي شهري دچار چالشهايي هستيم كه اميدوارم با همكاري جامعه هنرمندان و صاحبان انديشه بتوانيم وضعيت فرهنگي كلان شهر اهواز را مديريت كنيم.

وي يكي از وظايف مسئولان و متوليان فرهنگ را، ترويج هنرهاي سنتي ايران و تعميق و ترويج باورهاي ديني برشمرد و اظهار کرد: متاسفانه تاكنون در اين زمينه ها كار مهمي صورت نگرفته است.

موسوي تصريح كرد: اگر قرار است به مردم نشاط داده شود و داراي يك شهر با نشاط و توسعه يافته هستيم لازمه آن توسعه نشاط اجتماعي است و اگر خواهان جامعه اي پويا و پيشرفته هستيم بايد به فرهنگ و هنر آن توجه ويژه شود.

شهردار منتخب اهواز ادامه داد: به دنبال تاسيس سازمان فرهنگي و هنري در شهرداري هستيم. البته اين موضوع بايد در مجمع كلانشهرها تصويب شود اما برداشت ما اين است كه اين قضيه به گونه اي باشد كه در خود شهرداري انجام شود.

موسوي تاكيد كرد: از آنجا كه تاسيس سازمان فرهنگي و هنري شهرداري مي تواند هزينه هاي مربوط به خود را به راحتي تامين كند، به دنبال تهيه يك نقشه راه و برنامه كوتاه مدت، ميان مدت و دراز مدت براي موضوع فرهنگ و هنر اهواز هستيم.

وي با انتقاد از مقطعي و بي اثر بودن برنامه هاي فرهنگي هنري تصريح كرد: نبايد صرفا به برنامه هاي فصلي و مناسبتي اكتفا كنيم.

موسوي يكي از برنامه هاي خود را در شهرداري كلانشهر اهواز را كمك گرفتن از جامعه فرهنگي و هنري شهر عنوان كرد و افزود: ضمن اينكه دست ياري به سوي نخبگان و فرهيختگان دراز مي كنيم انتظار داريم هنرمندان برنامه هاي خود را به ما ارائه دهند.

موسوي گفت: در شهر اهواز هنرمندان زيادي داريم كه بي ادعا مشغول فعاليت هستند و اين ظرفيت بالايي براي مديريت فرهنگي شهر است. ضمن اينكه بايد فضاي فرهنگي شهر را به گونه اي بسازيم تا جوانان اهوازي اوقات فراغت خود را به بهترين شكل ممكن سپري كنند و فضاي فرهنگي نيز در خور شان مرد اهواز باشد.

وي از هنرمندان و اهالي فرهنگ خواست با نگرش به تقويت وحدت ملي و وحدت مردم خوزستان برنامه جامعي به مجموعه شهرداري ارائه كنند.

شهردار منتخب اهواز ابراز اميدواري كرد: اگر مسير تعامل دو سويه از سوي هنرمندان و مديران مجموعه شهرداري به خوبي طي شود، مي توان اميدوار بود كه فضاي نشاط به جامعه بازگردد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
comment
0
1
comment بنظرم حاج اقاکلاه کج بهترین گزینه است برای سازمان فرهنگی
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
comment
1
0
comment ياد شاعرى بخير
comment
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
comment
0
1
comment من هم باگزینه حاج اقا کلاه کج موافقم باتجربه ای که درارشاد سازمان جوانان وهلال احمر وکانون دانش اموزان والان درکتابخانه ها داره بهترین گزینه است
comment
کتابداراهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
comment
0
0
comment حاج آقا کلاه کج تنها روحانی ست که توان اجرای بالایی دارد!!وبرای این پست فوق العاده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار