شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۰
حاشیه هایی از سومین جلسه شورای شهر اهواز
در این جلسه مریم ابریشم‌کار با رای اعضا به مدت یک سال به عنوان سخنگوی شورا معرفی شد. زیبا صالح‌پور نسبت به این موضوع معترض بود

* سومین جلسه علنی شورا شهر اهواز در حالی برگزار شد که باز هم برخی رسانه ها دعوت نشدند

* این نشست به انتخاب اعضای کمیسیون های شورای شهر اختصاص داشت.

* در کمیسیون حقوقی و املاک که 15 نفر ثبت نام کرده بودند اتفاقات عجیبی رخ داد. پس از رای‌گیری اعضای این کمیسیون یکی از اعضا که کار‌شناس مسائل حقوقی بود و در کمیسیون ثبت نام کرده بود پس از پایان رای‌گیری در حضور اعضا اعلام کرد من با پنج، شش سال سابقه کار‌شناس املاک رای نمی‌آورم اما فردی که تاکنون در این رشته نبوده جز افراد منتخب در این کمیسیون می‌شود.

* در این جلسه ابتدا اعضای کمیسیون عمران به رای گذاشته شد در این کمیسیون که 9 نفر ثبت نام کرده بودند همگی با حداکثر آرا برگزیده شدند.

* در ادامه اعضای کمیسیون برنامه‌ربزی و بودجه مورد رای‌گیری قرار گرفتند که هر 9 نفر ثبت نام شده با حداکثر آرا در این کمیسیون انتخاب شدند.

* نوبت به کمیسیون ورزش و جوانان رسید و هدایت ممبینی داور باتجربه کشور جان تازه‌ای گرفت. در این کمیسیون که 9 نفر ثبت نام کرده بودند نیز در این کمیسیون برگزیده شدند.

* رای‌گیری کمیسیون خدمات شهری که 14 عضو در آن ثبت نام کرده بودند انجام شد و در مرحله اول هشت نفر با رای حداکثر اعضا برگزیده شدند. برای انتخاب نفر نهم بین ابتسام الباجی و غلامرضا سبزعلی رای‌گیری شد و ابتسام الباجی با حداکثر آرا برگزیده شد.

* در این جلسه مریم ابریشم‌کار با رای اعضا به مدت یک سال به عنوان سخنگوی شورا معرفی شد. زیبا صالح‌پور نسبت به این موضوع معترض بود و اعتقاد داشت که در این خصوص همه چیز از قبل مشخص شده بود.

* از نکات جالب توجه در حین رای‌گیری آن بود که یکی از اعضا در انتخاب کمیسیون برنامه‌ریزی برای دو بار نام یکی از اعضا را در برگه نوشته بود.

* از دیگر نکات جالب توجه در این جلسه جدال اعضای شورا بر سر زمان جلسه بود. عده‌ای معتقد بودند که جلسه باید به اتمام برسد و ادامه آن در روز دیگری انجام شود از طرفی عده‌ای دیگر نیز اصرار داشتند که جلسه ادامه داشته باشد. اما سرانجام کار وقتی دیده شد که اعضا بر سر این موضوع با یکدیگر کنار نمی‌آیند کار به رای‌گیری گذاشته شد که با حداکثر آرا مصوب شد که ادامه جلسه در روز چهارشنبه برگزار شود و در حالی که تنها 9 نفر دست خود را به عنوان موافق بالا برده بودند، مصوب شد که جلسه در روز دیگری انجام شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
0
1
comment آقای حیدری گفت که من 26سال سابقه کار در امور حقوقی دارم نه پنج شش سال لطفا خبرتان را اصلاح نمایید
comment
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
0
1
comment خانم صالح پور خودش به ابریشم کار رای داد پس چرا اعتراض کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار