اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
در پی سقوط تیم های فوتبال خوزستان به دسته یک ؛
شوشان - میثم فروغی نیا :
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر کشور برابر هم‌نام تهرانی خود شکست خورد.
 شاگردان علوی روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال تهران بودند که در پایان با حساب 4 بر 2 شکست خوردند. با این نتیجه استقلال خوزستان همان اندک شانس خود روی کاغذ برای بقا را هم از دست داد و رسما به لیگ یک سقوط کرد.
این بازی تا ۲۰ دقیقه پایانی نیمه دوم پایاپای دنبال شد و در حالی که بازی با تساوی ۲ بر ۲ رو به اتمام بود، شاگردان مجیدی از دو فرصت خود در دقایق پایانی بهره‌ بردند و بازی را به سود خود به پایان رساندند.
اما این شرایط بد تیم های خوزستانی که چند سالی است گریبان آنها را گرفته از کجا نشات میگیرد؟متاسفانه در ماه های قبل به دفعات متعدد شنیدیم که مسئولین رده بالا و ورزش استان دم از حمایت بی چون وچرای تیمهای استان در لیگ برتر زدند .
حتی بر سر تمرین های این تیم ها حاضر شدند نا نشان دهند که بدنبال تغییر شرایط هستند. اما حیف وصد حیف که این رفت و آمدها فقط در حد همان رفت وآمد باقی ماند و چیزی که تغییر نکرد هیچ ، بلکه شرایط روز به روز برای این تیم ها بدتر هم شد.
بی ثباتی در کادر فنی و مدیریتی این و مشکلات مالی وحاشیه های فراوان همه دست به دست هم داد تا این شرایط در تیم های ما حاکم باشد.فوتبال خوزستان روزگاری در قله های فوتبال کشور خود نمایی می کرد اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت مدیران ارشد استانی و به خصوص استاندار به قول خودمان ورزش دوست و ضعف عملکرد در مدیریت ورزش و جوانان استان وحتی نبود اسپانسر برای حمایت از این باشگاه ها، به زنگ تفریح تیم های تهرانی و اصفهانی مبدل گشت. 
نکته قابل تامل اینجاست که مدیریت ورزش استان که فقط به شعار دادن بسنده کرد کجاست تا حال و روز امروز استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان وحتی نفت آبادان را مشاهده کند که چند سالی است مرتب در آزاد راه لیگ یک و لیگ برتر در رفت و آمد بوده است . قطع به یقین همین تیمها اگر امروز موفق می شدند مدیران خوزستانی برای عکس و سلفی گرفتن با آنها درب این باشگاه ها صف می گرفتند تا این توفیق را به گونه ای به خودشان نسبت بدهند.
قهرمانی استقلال خوزستان در چند فصل قبل را یادمان نرفته که قطاری از وعده ها را برای این تیم به ارمغان داشت و هیچ کدام رنگ واقعیت به خود نگرفت. اوضاع صنعت نفت آبادان هم چندان بهتر ازدیگر دو تیم گفته شده نیست وبخت واقبال را بایددر ماندن این تیم در لیگ برتر دخیل دانست .زیرا در سالهای گذشته نفت آبادان هم نشان داده در رفت و بازگشت به لیگ های پایین و داشتن حاشیه های بسیار تر ید طولایی داشته است که آن را باید مرهون زحمات مدیران ارشد استان ونفت دانست.
البته اما  فولاد خوزستان هم اگر امروز شرایط به نسبت  بهتری دارد آن را مدیون مدیریت با ثبات نخست شرکت فولاد و بعد از باشگاه بدون حاشیه فولاد خوزستان باید دانست.مدیریتی که امروز توانسته یکی از بهترین آکادمی های تربیت بازیکن در کشور را داشته باشد و به نحو شایسته ای از آن بهره برداری کند.
اماچیزی که اینجا باید در نظر گرفته شود و سالهاست استان خوزستان باآن دست به گریبان است افراد بی تجربه و بی تخصص در ورزش استان است که به واسطه مواردی  دیروز وامروز در استان سر نخ رشته را در دست دارند و کاری از آنها ساخته نشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار